jag vill men skrev 2012-06-28 17:26:50 följande:
Är så ledsen, känner mig helt värdelös... ( även om det inte alls är så) på söndag har jag gått över två veckor. Är i princip helt omogen. Fick igångsättningstid på lördag kväll.
Finns det ngn snäll människa som kan berätta en positiv story om att bli igångsatt?? Jag har bara hört en massa negativt...
Hur kan man få tårarna att försvinna?.. 1:a barnet efter 4 års försök... Snacka om att man är känslig...
Känner igen den där lite värdelösa känslan...man börjar undra lite om det är fel på ens kropp när "alla andra lyckas". Fast sen läser man lite i tråden här å ser att det faktiskt finns andra i samma sits som en själv...å även barnmorskorna säger ju att det är normalt att få 2 veckor innan till 2 veckor efter så jag vet inte vartifrån man får dessa tankar...man är väl otålig kanske?

Man vill se sin bebis se att den mår bra NU.
Jag var helt omogen i tisdags då rotade läkaren runt lite å började prata om kejsarsnitt pga min övervikt å stort barn i magen. Idag kunde hon göra en hinnsvepning fick in ett finger å kände tom barnets huvud så då tyckte hon att vi skulle boka en igångsättning istället....är oxå lite nervös för igångsättning hade velat att det skulle komma igång på ett naturligt sätt...man kan bara hålla tummarna annars får man ta det känner jag.
Bara barnet kommer ut på något sätt....
Lycka till!