Nangijala skrev 2012-06-12 17:14:32 följande:
Deppig dag idag.. Bråkar med sambon om onödiga saker så nu pratar vi knappt med varandra, ställde mig på vågen och blev inte alls glad samt känner hur bristningarna blir fler och fler :( Gråter för minsta lilla idag! Kom ut nu bebis!!
Ush vad trist jag å killen tjafsar oxå lite om dagarna ibland...om löjliga saker...båda går hemma så man går väl varandra lite på nerverna å sen längtar man ju så tills bebben kommer....
Jag gick knappt upp första halvan av graviditeten typ 2,5 kg sen ökade det till 5 kg kanske i v 30 å senaste månaden har jag gått upp typ 5 kg till! Måste vara vätska oxå..
Och jag har fått massor av bristningar runt magen nu som bara blir mer å mer röda men det får det vara värt för att få en bebis tycker jag ändå även om jag gnäller lite ibland..förhoppningsvis bleknar de med tiden...
Ibland har man verkligen deppdagar å gråter men det kanske känns bättre imorgon förhoppningsvis? Man behöver lätta på "trycket" å släppa ut alla känslorna det är ju ändå mycket som händer en stor grej att få barn....
KRAM