Inlägg från: RocketQueen |Visa alla inlägg
  • RocketQueen

Juni-barn

Uäh vad mycket äckligt snack! Hahaha jag får väl lägga till att glass är visserligen väldigt lättspytt men f-n vad obehagligt det är att kräkas nåt så kallt :-/

• RocketQueen

Jag har berättat för mina allra närmsta vänner och mina föräldrar, tänkte vänta två veckor till tills vi gjort kuben men kunde inte hålla mig längre. Och min chef vet om det då jag behövde få ett nytt schema. Kommer inte orka jobba så där långa pass så länge till känner jag.

• RocketQueen

Jag äter typ ingen lagad mat alls när jag är ledig, orkar inte varai köket. Tycker nog att illamåendet börjar bli aningens bättre nu (v.10+2) men matlusten har inte hittat tillbaka. Idag vaknade inte jag förrän halv fem (på eftermiddagen) vilket gör att det inte blir något dagsljus för mig idag, det blir man ju lite deppig av... Ska försöka ta mig till en affär och hitta någon mat som kan tänkas passa den där kräsna lilla saken som styr mitt liv numera.

• RocketQueen

Blää har varit vaken hela natten för att jag hade en tidig läkartid hos MVC (jobbar natt så jag brukar lägga mig vid sextiden). När jag välkommet dit, yr av trötthet är det datorhaveri så min tid blev inställd, trött helt i onödan alltså. Nu ska jag försöka somna så jag orkar med min mardrömsjobbvecka som börjar idag. Huuuu....

• RocketQueen

Jag vill ha en bugaboo cameleon, det är den enda vagn jag kan tänka mig, har helt snöat in på den. Mannen tycker den är för dyr men jag ger mig inte så lätt
    IdaElin: du som bor i Stockholm, förra vintern var det ju brutalt mycket snö (iaf här ute) funkade det bra med buggans vinterdäck till?

• RocketQueen

Sweet life: Men håll utkik på blocket. Brukar finnas massor där till bra priser. Det kostar inget att kika runt

• RocketQueen

Pinkflower: Man brukar bara få Primperan i nödfall. Det är nämligen inget man vill ta i onödan när man är gravid, finns viss risk för att det kan vara skadligt för fostret. Därför brukar man börja med postafen och lergian.

• RocketQueen

Liljanoloppan: Åh vad skönt! Jag använder mig av alla kalendrar som finns Har en från babygruppen, (den byter vecka först så den är ju såklart min favorit ) en från Libero, babydax, nån som heter gravid och en som heter what to expect when expecting. Och alla byter på olika dagar. Men jag räknar så som barnmorskan sagt så jag går in i v.12 nu i helgen

• RocketQueen

Jjohansson: Åh din stackare.. Jag hoppas allt går bra, det där låter ju verkligen inget roligt alls...

Svar på tråden Juni-barn