Inlägg från: RocketQueen |Visa alla inlägg
  • RocketQueen

Juni-barn

Vi har matservering på jobbet och jag har precis ätit. Såg framemot maten idag, fläskfilé med rödvinssås. Men så fort jag kände lukten så vände det sig i magen, så det blev inget med det... Fick köpa en färdigrätt att micra istället.. Suck...

• RocketQueen

Gaaah långt jobbpass med foglossning deluxe :-/ Dessutom hamnade jag på en dålig station på jobbet så jag måste stå upp i tio timmar...

• RocketQueen

Jag brukar dricka mängder av red bull, cola och kaffe i vanliga fall men nu blir det inget! Av den enkla anledningen att det inte smakar bra. Okej red bull är bäst att undvika så det har jag inte ens provat men både kaffe och cola smakar så konstigt att det rent av är äckligt. Jag fantiserar om en kopp gott kaffe men mina smaklökar är mina ovänner just nu... Suck... Tur att det finns Fanta

• RocketQueen

Är också i v.12 nu och börjar sakta men säkert faktiskt tro på att det kommer att hända. Här spökas det inget utan illamåendet går loss på nätterna, lite jobbigt eftersom det är då jag jobbar... Foglossning på det och man kan inte missa att det är något som händer med kroppen. Nio dagar kvar till kub. Ser allt bra ut då ska jag njuta fullt ut och sluta oroa mig

• RocketQueen

Då var det dags att oroa sig igen... Har fått småblödningar så nu är jag sjukt nervös, orkar inte med fler missfall :-/

• RocketQueen

Det är första gången. Har inte haft det minsta tillstymmelse till blödning tidigare. Tänkte avvakta och se om det är bättre till imorgon. I så fall släpper jag det och väntar på kuben som är om en vecka. Är det sämre så åker jag in. Jag håller er underrättade!

• RocketQueen

Liten uppdatering, inga mer blödningar under natten. Allt har känts som vanligt hela natten. Nu ska jag sova och händer det inget mer imorgon så tänker jag bestämma att det var torra slemhinnor eller nåt sånt, håll tummarna!

• RocketQueen

Än sålänge inga fler blödningar så jag har bestämt mig för att slappna av. Kommer det fler så får jag ta det då men just nu härjar symptomen för fullt precis som vanligt. Jag trodde att det skulle bli mindre nu när man har gått såpass långt ändå men icke... En vecka kvar till kub och då får vi ju se om allt är som det ska så innan dess ska jag inte oroa mig om inte det händer nåt mer. Nu är det dags för sista nattpasset innan jag får vara ledig i fyra dagar!

• RocketQueen

Jag har inte ens vågat prova att dricka årets första julmust ännu. Är rädd för att jag antingen går loss och dricker flera liter om dagen eller att mina luriga smaklökar vägrar och det inte blir någon must alls. Vet inte vilket som skulle vara värst :-/ Hahaha man vågar ju knappast lita på sin kropp nuförtiden!

Svar på tråden Juni-barn