Juni-barn
JennieJ skrev 2011-11-02 14:46:47 följande:
Kul att läsa att så många har fått se de lilla hjärtat slå! Hoppas på desamma nästa onsdag när ja ska göra mitt ultraljud att de är ett vackert hjärta som slår förfullt. Har inte skrivit här inne på länge då jag är riktigt dålig hela tiden. Spyr i tid å otid trotts illamåendetabletter utskrivna, ont som sjutton i magen och ryggen och via undersökning fått veta att urinblåsan och livmodern bytt plats vilket sker hos 15% av kvinnor som fött barn och där med flödar inte blodet lika lätt vilket gör att de gör riktigt ont. Trött dygnet runt och sover ca 15 timmar per dygn, tarmarna bråkar och trotts jag fått laktolos utskrivet och en annan medicin så blöder jag från tarmarna då jag är förstoppad och de spricker i blodkärlen, ont i brösten och dom läcker bröstmjölk trotts de var 6 år sen jag sluta amma! Har även fått hela ansiktet fullt med finnar för vara exakt så 14 st äckliga finnar, tandköttet blöder och tappat massa hår, mår illa så fort min 7 månader valp går förbi då jag inte klarar lukten av hund, och infektion mellan skulderbladen pga av liggläge i snart 2 veckor. Summan av kademumman njuter jag tyvärr inte över graviditen för tillfället där med önskar jag inte heller bort den men vill bara kunna stå på bena och leva som normalt med mina barn och man! Åh de var skönt att få klaga lite då jag tycker ärligt synd om mig själv!