Juni-barn
Ninnabus: å då är det ju igång! Vänta inte för länge bara eftersom det gick fort sist :).
Ninnabus: å då är det ju igång! Vänta inte för länge bara eftersom det gick fort sist :).
Tesssi: Stoort Grattis!!! :)
Här har det varit 28 grader i skuggan idag. Jag verkligen älskar värme i vanliga fall men nu är det ingen höjdare, speciellt inte när jag får så mycket hjärtklappningar av alla förvärkar och känner mig alldeles svimfärdig. Värst är dock nätterna då det är så svårt att få ner temperaturen i huset. Det är 19 grader ute nu strax före midnatt och 24 grader här inne. Vrider och vänder på mig och blir irriterad över att det strålar stark värme från min man som ligger närmast fönstret :P. Han är som ett element och då får jag inte något av den knappt svalkande luften utifrån :P.
Lina007: Grattis till lilla flickan! Jobbigt att föda med förkylning och hosta men skönt att du äntligen har din bebis hos dig nu :).
Fia87: Lycka till! Även om du kanske redan myser med din bebis nu också :).
Gammelmamma: håller tummarna hårt att du inte blir hemskickad idag :)
Här är en till som tycker att det känns som evigheter kvar. Idag har jag exakt en månad kvar till BF. Har ju väldigt mycket förvärkar men jag vågar ändå inte tro att jag får så mycket tidigare eftersom jag hade det även med andra barnet och ändå kom hon inte ut förrän 5 dagar innan BF.