Juni-barn
Zenoble: Grattis till pojken!!! :)
Zenoble: Grattis till pojken!!! :)
Zenoble: haha vad roligt att du delade med dig :). Måste varit en väldigt rolig syn när vattnet sprutade :).
Fia87: Stooort grattis!!!!
Skönt för er där pappan får stanna kvar :). Jag är ganska säker på att jag kommer få dela rum med andra nyförlösta mammor och mannen åka hem efter förlossningen tyvärr eftersom de inte har någon egenvårdsavdelning just nu i Helsingborg och egenrummen på BB går i första hand till snittade mammor. Så när det är trångt vilket jag hört att det är hela våren/sommaren så får man dela rum på BB, det är till och med vissa som har fått ligga på gynavdelningen när BB varit proppfullt :-/
Ninnabus: ååh vilken sötnos!! :)
Nenne87: å vad roligt! Vattnet kan vara lite rosafärgat och lite blod är helt normalt men kommer det mycket färskt blod så ska man in direkt. Ring och fråga om du känner dig osäker :). Snart blir det bebis för dig iaf, lycka till!!! :D
Tre flickor: håller tummarna för att det är på riktigt nu men det verkar ju så när värkarna kommer tätare nu :). Lycka till! :)
Gammelmamma: grattis till lilla Vera! Låter jobbigt med urakut snitt bara men skönt att ni verkar må bra :).