Juni-barn
Jo,men därför undrar jag hur vanligt det är dom "missar" att det är två?
Jo,men därför undrar jag hur vanligt det är dom "missar" att det är två?
är det någon som har haft grav.diabetes?? Hur märker man det? (bortsett från provtagning),kan det vara ärftligt?
I min BB väska packar jag underkläder,myskläder,tidning/ bok,hygienartiklar,frukt,och lite babykläder:)) Vår massagenyckelpiga måste med oxå!! Används flitigt under förlossningsarbetet:))inlägg till bh:n är ju bra oxå....
Då har även vi varit hos BM! Mina nojjor om två bebisar visade sig vara fel!!Jag är "bara stor:))
Vikt + 10 sen inskrivning men vet att jag hade lagt på mig några kilon sen innan så + 15 är nog mest troligt!
S/f 26
Hjärtljud 145
V . 25+3
Lillen i magen blev dösur när Bm skulle lyssna på hjärtljuden!! Började sparka som attan:))
21 halvdagar kvar på jobbet:)) nedräkningen har börjat......
99 dagar till BF....:)))
Jag kommer att försöka med allt jag har för att få amningen att funka!!Å jag vill amma lääääänge!!
Jag har inte ammat mina andra två av olika skäl och jag har varit så avundsjuk på alla andra mammor som har ammat sina barn.....
Sen vet jag ju å andra sidan att om det inte skulle funka så är det ju ingen katastrof.....har ju två helt underbara,friska,starka stora pojkar som är helt flaskmatade:))
Vi passade på att byta bil redan innan vi blivit med barn,när vi jobbade på det så att säga....:))För oss passade en Honda CRV bäst! Med två barn som inte behöver några bilkuddar, och en liten i stol....Gott om utrymme i baksätet och lagom stort bagage.)
Har haft samtal med min läkare nu....fortsatt sjukskriven på halvtid fram till den dagen jag hoppas få grav.penning! Hon var verkligen jättego och påtalade flra gånger att om det skulle bli några problem med FK eller om något annat skulle tillkomma att jag får mer ont ect så skulle jag bara kontakta henne! Känns jätteskönt!!
Nu ska jag ställa mig och baka en halloncheesecake (en dom gjorde i "halv åtta" häromkvällen) Den såg så grymt god ut!!!