Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Juni-barn

Apropå glögg , blossa glöggen som man köper i vanliga matbutiken, får man dricka den som gravid eller är det alkohol i även den?

• LillSnurr82

Jag oroar mig inte heller under mina graviditeter. Jag väntar barn, inte ett missfall eller dyl. Jag är i v10 (9+3) mår sämre denna gång är förra graviditeten. Tror det snarare beror på att jag är hemma och mamma ledig . Förra grav jobba jag ca 10 timmar/dag och hann liksom inte känna efter hur jag mådde. Dessutom var jag gräsänka hela förra gången plus att jag var tvungen att ta hand om mina två hästar och hunden som då bara var halv året.
    Denna gång ska jag njuta och verkligen känna efter hur det känns att vara gravid :)

• LillSnurr82

Jag jobbar som kallskänka ensam i ett kök. Förra sommaren var det galet mycket att göra , så hann inte på mina 8 timmar så var bara att stanna kvar . Oftast hann jag inte med frukost eller lunch heller så det fick jag äta på stående fot (var som sagt gravid och då måste man ju äta) . Oftast grät jag under dagarna pga stressen.. Usch kommer aldrig nånsin gå tillbaka!! Hur mycket man är slet på det där stället fick man inte ens ett tack!

Nu vet jag inte när jag ska gå dit med ett stort leende och berätta att jag inte kommer tillbaka än då jag är gravid. Sen när jag vart mammaledig kommer jag ju börja plugga, men det håller jag nog tyst om ett tag till för cheferna.

• LillSnurr82

Åh jag är också twilight fan :) ska se den med sambon och min syster så fort vi hittar någon dag som passar. Helst i veckan:)

Har de tre första filmerna på blu ray och alla böckerna :)

• LillSnurr82

Jag gillar nog både första filmen och första boken bäst :) twilight alltså. Filmen eclipse störde jag mig mycket på att dom bytt ut skådespelaren som spelar Victoria.. Ska bli spännande att se breaking dawn.. lääängtar!

• LillSnurr82

En kärleks historia mellan människa och vampyr och även lite varulvar... Måste ses!!

• LillSnurr82