Juni-barn
Jag skriver inte så jätte mycket , men inne och läser varje dag. Mitt andra barn har en dotter som blir ett år nu den 8/12. Vi bor i Linköping :)
Jag skriver inte så jätte mycket , men inne och läser varje dag. Mitt andra barn har en dotter som blir ett år nu den 8/12. Vi bor i Linköping :)
Kul med flera häst tjejer :) jag har också häst. En 1-åring egen uppfödning. Han föddes förra sommaren, passa perfekt när jag själv skulle "föla" att hästen gjorde det ungefär samtidigt :) dock så fick jag ta bort mammahästen för ca 2 veckor sen :( med stor sorg i hjärtat.. Men hon blev 21 år gammal och jag har som sagt en avkomma efter henne och min syster har en avkomma efter henne också som är 7år nu. Så i dem lever hon vidare!!
Så nu passar jag på att vara gravid och föda sen är det lagom att börja hänga in prinsen efter nästa sommar :)
Just det, vi måste oxå ha en syskonvagn men inte alls kommit så långt i min planering ön att jag bestämt vilken. Vill bara inte ha en för klumpig vagn.
Busbus: precis så jag tänkte med. :) nu är det lagom att åka till stallet och mocka, borsta och bara gosa med lillprinsen.
Sweetlife: nej usch så jobbigt :( kan inte heller komma med något bättre råd än att följa ditt hjärta. Det med boendet löser sig. Kanske bo hos nån kompis tills du hittar eget boende..
Här i Linköping gör dom också kub på alla frivilliga :) så jag väntar på mitt nästa fredag! Inskrivning nu på fredag..
Anmälde intresse för en större trea nu i dag.. Vi har än så länge högst kö poäng. Inflyttning redan 1/1 2012! Men ska nog inte bli några problem då vi nu hyr lägenhet av min syster och man. Bor i en 3:à med kokvrå så finns ju bara ett sovrum och ett vardagsrum och en kokvrå med matdel typ. Så tänkte en trea med två ordentliga sovrum kan passa så kan dottern och lillebror/lillasyster dela rum då dom kommer vara rätt jämngamla ändå.
Nu håller vi tummarna att vi får denna lägenhet :)
Vill köpa oss något eget sen men just nu finns det ingen möjlighet till det. :(
Liljan o loppan usch låter inte alls kul :( hoppas att det är gammalt grojs som kommer ut och inget allvarligt... Håller tummarna!
Dom jeansen ska jag också kolla efter nästa gång jag är på stan.. Kanske finns på nöter att beställa förresten?
Har en dotter tog 11h på Förlossningen men det börja 9h innan hemma med förvärkar. Så sammanlagt 20h timmar. Dottern vägde 3530g och var 49,5 lång. Föddes i v39+6
Jag är i vecka 14 (13+2) i morgon är det ultraljud... Såå spännande och se det lilla livet där inne , hoppas att allt står rätt till. Men har inte kännt av några konstigheter så ska nog gå bra :)
Har också redan fått foglossning, hade inget sånt när jag vänta dottern. Men vad jag hört beror det på att jag börja rida så snabbt igen efter förlossningen. Satt uppe och redo på hästen innan 3 veckor. Plus att jag dansa massa Zumba ganska snabbt också. Men men.. Sen är det ju bara ett år sen min dotter föddes så det kan ju kanske också vara en orsak ?
Ja allt kan ju inte bestämma :) men brukar bli bra till slut i alla fall ! Vad gör lite foglossning när man bär på ett sånt underverk? ;)
Hoppas att proverna visar på uvi för din del då, inte kul att redan ha sammandragningar, dom kan ju vänta ett par veckor :)