Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Juni-barn

Usch sweet life inte kul :( lite shopping brukar hjälpa korta stunder mot det mesta :)

Någon mer som helt tappar sexlusten som gravid (och småbarns förälder)? Här finns oftast varken tid eller ork och jag blir så frustrerad på det. Min sambo ännu mer.. Så i går bestämde vi för att få igång sexet och lusten så MÅSTE vi ha sex varje torsdag. Haha får se om det triggar i gång min sexlust.. Och i dag är det ju torsdag ;)

Någon annan med samma problem som har andra tips och idéer?

• LillSnurr82

Lider verkligen med er som lever med män som i alla fall för tillfället beter sig som svin. Håller tummarna för att allt blir till det bästa för er!

• LillSnurr82

Jag ska till Ullared efter jul. Tänkte då köpa lite till bäbis i magen OCH min söta dotter. Ska i alla fall köpa några snutte filtar där. Köpte en till min dotter som hon haft sen hon föddes, den luktar skit fast vi tvättat den tusen gånger. Men ingen annan duger :( så får bli några sånna till henne och några med annan figur till bäbis nr 2 :D

Annars har vi det mesta faktiskt..

• LillSnurr82

I går fick vi till lite sex men jag kan inte påstå att jag njuter när jag är gravid.

• LillSnurr82

Jag gick upp 18 kg med dottern, men hann få ner 20kg innan jag blev gravid igen. Har redan gått upp 4 kg. Hoppas på att Max gå upp 10-15kg denna gång. Men är ju så liten, ( bara 156cm lång ) så antagligen går jag upp 18-20kg.

• LillSnurr82

Vi ska inte kolla kön. Gjorde inte det med dottern heller, tycker det är spännande att ha kvar det till förlossningen. Jag klär min dotter i de kläder som jag tycker är fina, rosa som blå och kommer göra detsamma om vi får en pojke. Har både pojk och flick kläder då vi ärvt mycket från mins syskonbarn och vänners barn.

• LillSnurr82

Har nu vart på ultraljudet. Är i dag i v 14 (13+4) bf 17/7 blev det. Allt såg fint ut. Rul den 25/1 här bokas det när man är på första ul.

• LillSnurr82

Stjärnfrukt: usch då.. Har du aldrig kommit överrens med din svärmor? Eller är det bara nu?

• LillSnurr82

Usch har så ont i mina fogar så jag vet ibland inte vart jag ska ta vägen, på kvällen är det värst. Får nog prata med min bm när jag ska dit igen den 22/12

Svar på tråden Juni-barn