• bejbisen

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Tänkte starta en tråd för oss i umeå som väntar vår/sommarbebisar 2012.

Själv väntar jag barn nr 3 i maj/juni.

Hoppas att nån fler vill hoppa in i tråden och prata om allt mellan himmel å jord medans vi väntar på våra små guldklimpar

om ni känner igen mig, så prata inte högt om att jag väntar barn då det fortfarande är "hemligt"           

Vilhelmina ♥080825♥ Vilgot ♥100307♥
  • Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012
  • Nicolee

Har bestämt mig. Jag kommer absolut i morgon :)

Fika/lunch, Torsdag 26/4 kl 11.30, Station

Vi som kommer:

Ersmark (Lisa)

marieotyra

Eliin87

IMLVLM (Ida

Tuffs80

Nicolee

• Kaede
    Nicolee skrev 2012-04-25 20:53:21 följande:
    Har bestämt mig. Jag kommer absolut i morgon :)

Fika/lunch, Torsdag 26/4 kl 11.30, Station

Vi som kommer:
    Ersmark (Lisa)
    marieotyra
    Eliin87
    IMLVLM (Ida
    Tuffs80
    Nicolee
    Jag kan tyvärr inte. Jobbar heltid så allt vad socialt liv verkar uteslutet just nu eftersom resten av tiden på dygnet går till återhämtning :) Hoppas ni får det super!
  • Zirap

Jag har haft en sådan molvärk de senaste dagarna. Blir så trött och matt av att gå runt å ha ont! Minns inte alls att jag kände såhär på slutet förra gången. Hoppas verkligen att jag hinner sluta jobba och vila upp mig ett par dagar innan förlossningen, för som det är nu har jag inte ett gram kraft över känns det som!

• marieotyra

Vad jobbigt att gå och ha ont Zirap, är det fogarna som gör ont eller själva magen? 

Här rullar allt på, men som vanligt så drar det igång projekt efter projekt på jobbet som jag måste fixa bara för att jag snart ska gå på föräldraledighet. Det är nog bara att hoppas på ett snällt litet barn så att man kan tjuv-jobba lite under sommaren, annars vet jag inte riktigt hur det ska gå ihop. Ett riktigt i-landsproblem...

Ska bli kul att ses idag!

• Zirap

Marieotyra: Fogarna har blivit mycket bättre sedan bebben fixerade sig. Det är "mensvärk" som plågar mig nu

• IMLVLM

Ska vi ses utanför idag? Kan vara mycket med folk sådär runt lunch

/Ida

Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012