• bejbisen

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Tänkte starta en tråd för oss i umeå som väntar vår/sommarbebisar 2012.

Själv väntar jag barn nr 3 i maj/juni.

Hoppas att nån fler vill hoppa in i tråden och prata om allt mellan himmel å jord medans vi väntar på våra små guldklimpar

om ni känner igen mig, så prata inte högt om att jag väntar barn då det fortfarande är "hemligt"           

Vilhelmina ♥080825♥ Vilgot ♥100307♥
  • Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012
  • marieotyra

Finns det inget annat han kan tänka sig att göra i skellefteå medan du är på utställningen? Då är det ju lättare att åka in tillsammans om något skulle dra igång. Kanske inte så mkt annat öppet en söndag iofs.

• IMLVLM

3 maj kl 23.40 fick vi äntligen (BF +5/6) träffa vår bebis. 3715g och 51cm kom en hårig liten tjej.

• hillee

IMLVLM- Grattis till lilltjejen! :)

Nu börjar ganska många ha fått sina små, man längtar ju inte bara lite mer nu efter sin egna lilla! 

• marieotyra

Grattis till lilla tjejen! 

Håller med om att man längtar efter att den lill* ska komma nu. Orkar knappt gå ut och rulla vagnen så Tyra somnar....

• hillee

Länge sen jag delade med mig av en magbild, här kommer en iaf i v 34+3 :)
  • bejbisen

IMLVLM: grattis till er lilla tjej!! :)

Åhh, va ja längtar efter bebis nu!!!! 26 dagar kvar till beräknat! Om ja fick bestämma hade ja gärna hostat ut den om några dagar ;)

• lady84
    IMLVLM skrev 2012-05-04 10:40:01 följande:
    3 maj kl 23.40 fick vi äntligen (BF +5/6) träffa vår bebis. 3715g och 51cm kom en hårig liten tjej.
    Grattis vad roligt!
Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012