• bejbisen

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Tänkte starta en tråd för oss i umeå som väntar vår/sommarbebisar 2012.

Själv väntar jag barn nr 3 i maj/juni.

Hoppas att nån fler vill hoppa in i tråden och prata om allt mellan himmel å jord medans vi väntar på våra små guldklimpar

om ni känner igen mig, så prata inte högt om att jag väntar barn då det fortfarande är "hemligt"           

Vilhelmina ♥080825♥ Vilgot ♥100307♥
  • Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012
  • marieotyra

Uscha nu är jag verkligen less på att vara gravid! Jobbigt att sitta på jobbet (höjt skrivbordet så att magen får plats under) och har halsbränna mest hela dagarna. Må tiden gå fort nu!

• Zirap

Jag är också apless på att vara gravid. Hoppas förvisso att jag hinner vara ledig ett par dagar, men om en vecka får gärna bebisen titta ut!

• marieotyra
    Systernorr: Nej. jag tycker mest synd om mig själv och ser det som ursäkt att äta hela dagen *haha*

Zirap: Håller med dig, jag behöver jobba några dagar till så att allt är avslutat. Igår var jag nästan säker på att något skulle sätta igång. Kändes konstigt i magen + att det var sista svängen min sambo jobbade borta...
  • Janniiique

Jag känner mig knappt gravid. har lite svårt att sova, och vaknar lätt när jag ska vända mig eller måste kissa, men det är det enda jag känner. suck!

• lady84
    Tuffs80 skrev 2012-05-14 13:52:01 följande:
    06.30 i går födde jag en tjej på 3095gram.
    Vad roligt, grattis!!
Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012