Outsiders
Outsiders började idag på Kanal 5 kl 20.00 så det är just nu.
Idag handlar det om Furries. Det är.. spännande..
Tittar ni? 
Outsiders började idag på Kanal 5 kl 20.00 så det är just nu.
Idag handlar det om Furries. Det är.. spännande..
Tittar ni? 
Ja, det kändes lite sorgligt att pao hoppades att hon skulle kunna få svans i framtiden och pratade som att forskning på detta pågick. Vilket jag har svårt att se att det gör.
Känner mig inte direkt övertygad av litteraturen du postade. En snubbe som påstår att han kommer göra surren och datten inom si och s
Ops.
... Så många år känns inte trovärdig. För mig funkar inte stalking cat-länken så jag kan inte se vad som finns där. Men det är milsvid skillnad mellan att få morrhår och en "fungerande svans".
Varför är det 'sorgligt' att någon hoppas på att kunna få svans i framtiden? Är det också sorgligt ifall någon F->M transsexuell hoppas på att få en fungerande penis i framtiden?
tycker det är synd att folk måste gömma sig bakom masker för att våga göra saker i livet...
Jag förstår inte de här människorna men försöker vara open minded för deras skull (försöker att inte tänka att det är något psykiskt fel på dem även om det ligger lätt till hands, på samma sätt som det inte är psykiskt fel på till exempel homosexuella). Däremot tyckte jag att det var fruktansvärt obehagligt att se den tyska killen/blålila vargen springa och skrämma tjejer på stan. När det (vad det än handlar om) går ut över andra som inte är med på det så är det fel.
Intressant att höra Lykantrophonas berättelser/sida av det förresten.