Ledsen :'(
Livet känns bra tungt just nu och dessa perioder kommer då och då. Jag har oregelbunden mens och lider av pco, vi har nu sökt hjälp efter 3 års försökande.
Även fast det är jobbigt så kollar man på tv-programmen som nu går på tv om att det är svårt att få barn.
Jag vill inte vänta mer är helt förtvivlad
Man ser och hör en massa som blir gravida och det verkar vara en piece of cake för dem. det är så jävla orättvist...
Vad ska man göra liksom och kan inte släppa tanken på barn även fast folk säger det. Det är bara min sambo och jag som vet om och går egenom detta. Jag har ingen annan att prata med
Man får väl bara leva på hoppet och att läkarvården ska kunna hjälpa oss...
det flesta av mina kompisar och min familj vet om att jag har svårt för att bli gravid pga pco:n och det är skönt att kunna prata om det med någon. jag pratar väldigt mkt med min mamma om det här för hon har varit med om samma sak nästan iaf, mina föräldrar hade jätte problem innan de fick mej så mamma vet ju hur det har varit! tror bara det blir jobbigare om man inte berättar det för någon, tala om vad det är för nåt och vad det medför och så, det gjorde jag med mina kompisar och det har varit jätte bra att tala om för de har förstått det här lite bättre då.