Juli bebis 2012
Jag kommer inte lämna denna grupp! Så ja hoppas verkligen inte att den dör ut....
Jag kommer inte lämna denna grupp! Så ja hoppas verkligen inte att den dör ut....
Vers knees
Du de vill jag med! O framförallt vill min man de... De är precis som en demon som hoppar i mig. Igår börja ja smälla i dörrar o skrika att han aldrig mer får prata med mej... Efteråt börjar ja gråta o undrar vad 17 som händer med mej...
Nu har jag blivit DYNG!!! Förkyld. Är helt sänkt och känner mej nästan lite febrig :(
Någon som har något husmorstips för att bli av med förkylning? Jag tror nästan att jag dör av dej :( Så sjukt jobbigt! Innan graviditeten kunde ja iaf klunka kan jang, rivet ingefära te och hutlöst med vitlök.
Men till min stora förvåning kan ingefära orsaka missfall!! De hade jag inte en aning om då jag har druckit de tidigare mot illamåendet.. Nu vågar ja absolut inte dricka de.. Ett missfall nu skulle ta knäcken på mej...
Men de är de som är så konstigt.. De sägs så olika om både nässpray och ingefära.. Ja använder otrivin på natten..
O så dricker ja Friggs ingefära/ citron te. Men de ja inte vågar mej på nåt mer är riven ingefära i kokande vatten.. ( som för övrigt är superbra mot förkylning)
Malena C
Vilken underbar reaktion:)
Vill bara önska alla ett gitt nytt år! Imorn är de min födelsedag så ja kommer förmodligen inte vara så tillgänglig.
Kram alla goa!
Tackar så mycket bees knees
Tack Ntme :)
Vad fick du betala för angel soundet?
Jag har på senaste dagarna haft rejäla sammandragningar.. Idag har de kommitté vid flera tillfällen och iblan precis efter varandra...
Kan de vara farligt? O behöver ja oroa mej?
Idag välkomnar jag v 14... Jag är sjukt förvirrad. Vet inte vad jag sagt och gjort :S
Pratade även med min Bm idag om sammandragningarna.. Hon vill att ja ska lämna kissprov för att utesluta uvi..