Inlägg från: Tolle83 |Visa alla inlägg
  • Tolle83

Juli bebis 2012

Ntme
    Håller tummarna o hoppas de går bra!

• Tolle83

Idag hoppas ja få en tid till läkaren för att (förhoppningsvis) utesluta foglossning... Hon på 1177 trodde att de va de, o sa attfår ja de nu i v11 så kommer ja inte ha de så kul sen :S

• Tolle83

Madlin
    Ja fick åka hem från jobbet idag.. Pratade nyss med min barnmorska. Hon trodde att det var foglossning. En annan ja prata me idag visste inte om de ca ischias eller foglossning då de är rätt lika. Men hon rekomendera mej vila och att ja ska ta kontakt med en sjukgymnast. Men att dom inte gör några behandlingar innan v 12. Men ja är i 10+1 idag så de är inte så långt kvar...

• Tolle83

Ja går på privat mottagning o jag tror inte att man blir erbjuden KUB där...
    Så ja kommer nog inte göra de..

• Tolle83

Ja ska på inskrivning imorn... Behöver man lämna kissprov? Ja ska va där kl 8, så de är en rätt dum tid för mitt kisseri :)

• Tolle83

S85
    Jag beklagar innerligt! Hoppas du mår bättre snart! Massa kramar

• Tolle83

Nu har jag varit på inskrivning :) alla värden ser lydande ut än så länge :) ja blev också erbjuden kub test men tackade nej till de..

• Tolle83

Mitt blodtryck var väldigt lågt. Men hon sa att de är bättre :)

• Tolle83

Ja fick kallese för stora UL et idag.. Dock har de blivit fel då dom skrivit att ja ska va där i mars o då är ja i v 24 så de blir ju fel.
    Bm ville att ja skulle göra ul i v 18 o att de va gjort då ja ska träffa henne nästa gång ...

Svar på tråden Juli bebis 2012