Juli bebis 2012
Väldigt konstiga!
Väldigt konstiga!
Imorgon jobbar jag min sista dag! Hurra! Sen går jag på gravidpenning!! Och imorgon går jag dessutom in i vecka 32! Shit vad tiden gått fort nu. Flytten gick bra, men e ju såklart en hel del å fixa med, även på gamla stället....blä! Ska till IKEA i helgen å köpa nån byrå till bebisens rum och annat till andra rum...blir dyrt, men bra :) sen ska jag packa upp :) ska bli så skönt å kul.
Oj oj vad du hade varit med om. Skönt ändå att det inte var nåt farligt. Vi har shoppat till vårt nya radhus igår. 11000 fattigare men mer möbelrik :) nästa projekt efter våra byråer i sovrummet blir bebisens byrå. Puh, men bebisen vill inte att jag monterar mer just nu :( Men det vill jag! Hoppas på å kunna fortsätta strax igen. Vill ju plocka upp bebiskläder mm :)
Har nu haft min första egentid hemma efter att ha gått på gravidpenning denna vecka. Igår och förrgår blev det flyttgrejande och tippen, men idag stensomnade jag. Välbehövligt. Skulle kunna sova mer, men måste vakna till nu och äta nåt och hämta L på förskolan. Aaaah ser fram emot imorgon. Hoppas kunna greja lite då också men vi får se. Jag e rätt slut fortfarande... Ha en bra fortsatt dag tjejer!
V33 och 55 dagar kvar. Nu känns det galet nära. Så sakta tiden gick med barn nr 1 men nu...den rusar iväg. Jag hinner knappt med! Igår och idag har det känts som om den fixerat sig. Och jag har börjat få ont, så jag måste lugna mig, men det e ju så svårt nu när man flyttat och har 1000 grejer att packa upp och göra. Idag monterade jag två gardinskenor själv. Upp och ner på soffan/stolen och i taket och borra och skruva...hur jag mår nu? Får skylla mig själv. Ligger iaf och vilar nu, annars kommer bebisen ut snart...
Hi hi, jo jag borde det. Jag e dock den händige som normalt borrar och fixar, och älskar detta, men jag får lugna mig, helt klart. Buhuuuuuu :(
Usch då, fru Sandra, inget kul. Gissar att mina magproblem å depression kan va del av symptomen. Jag har fått glasögon i år, undra om det kan va samband också. Hmmm. Läste en del om det och vissa saker kan ju bli bestående... Dumma läkare som ville vänta så länge. 21 juni! Evigheter!!
Förstår precis.... Har tusen saker å göra efter flytten....kram!
Jämförde magbilder och jag e lika stor nu som jag var när jag var i v.36 med Linnea. Ojojoj...
Jag känner nästan i stort sett hela tiden.