Inlägg från: froggyL |Visa alla inlägg
  • froggyL

Juli bebis 2012

EllaBella02 skrev 2012-05-29 12:52:28 följande:
    Jag är också sjukt trött. Måste nästan ta en tupplur på dagen. Ögonen bara åker ihop : )

Känner detsamma. Sen kräktes jag ju upp frukosten också och säkert järntabletterna, så nu e jag extra trött. Ögonen faller ihop och det enda jag gjort idag e å träffa kompis med tremånaders bebis och pratat, och sen hämtat dottern på förskolan med bilen...
    Mamma till Linnea 2008-01-04
  • froggyL
    anjiali skrev 2012-05-29 19:46:39 följande:
    Säkert adrenalin påslag. Tur du inte ramla på magen !!! Tröttheten jag pratar om är enorm. Har sovit flera gånger idag. Fortfarande helt nockad :-/. Har varit så här sen i söndags. Järnvärdet var 105 förra veckan så jag vet inte om det är det ??? Vet inte om det är något jag behöver kolla upp ???

Som jag har det, fast jag har ju mer brister visade det sig... Har de kollat sköldkörteln på dig? Äter du nåt järn?
  • froggyL

Har gått med ont i magen idag och mensvärk. Tagit det hur lugnt som helst. Det är inte långt kvar nu, v.36 på torsdag. Hoppas på att slippa gå över två veckor denna gång...

• froggyL

Det blev värre. Skulle sova vid 23, men har såna värkar. Tagit tabletter nu och hoppas på att få sova.

• froggyL

Maryveken. Fuskigt, men skönt för dig! Vill också ha injektion... Jag har ännu lägre värden...

• froggyL

Anjiali, vad äter du för järn? Vad heter tabletterna och hur mkt äter du? De kollade min sköldkörtel och i början var den bra. Men sen gjorde jag ett utökat test på den och nu sist ett tredje test på den och det var först vid det testet som de hittade avvikelse. Jag tycker du ska ringa så de får ta fler tester på dig!

• froggyL
    anjiali skrev 2012-05-31 16:47:07 följande:
    Niferex en om dagen. Varför tar det emot att ringa ??? Vill liksom inte vara till besvär om det inte är något. Helst ha svaret innan jag går dit. Hummm... :-/

Är nästan likadan.. Samma när jag e sjuk. E jag hemma från jobb så e jag RIKTIGT sjuk.... Men du, du kan säkert äta två tabletter. Jag äter två duroferon, för jag tålde inte niferexen. Men jag vet inte. Ring du och fråga, du kan ju inte gå så trött, utan att iaf ha provat att göra nåt åt det. Du kanske också behöver fler tester av sköldkörteln.
Svar på tråden Juli bebis 2012