Juli bebis 2012
anjiali skrev 2012-06-10 22:01:39 följande:
Jag skriver gärna upp mig på datumet när det är fullmåne. Då är jag 38 fulla veckor :D Mitt boande har gått över styr. Har så mycket idéer och planer. Min stackars man ser smått uppgiven ut. Idag engagerade jag hela familjen som var här och fikade. Dom fick bära och släpa möbler. Borde finnas skyltar att sätta på dörren. Istället för varning för hunden borde det stå, varning för boande gravid kvinna . Ingen går härifrån utan att fått hugga i och göra något. Vi får visserligen gjort mycket mer än vi gjort på år och dar. Men måste nog spara på mannen lite. Ps: imorgon skall jag köpa spackel och målarfärg :p
Herregud. Förlåt. Men jag skrattade så tårarna sprutade. Långt efter jag läst klart. Mannen undrade vad det var och fick läsa. Jag känner igen mig så. Dock har jag inte engagerat andra i mitt boande, men hej kom å hjälp mig vad här boas. Mkt har ju med flytten att göra också, men inte bara. Men så fint å bra det blir när det blir klart. Vill ju få gjort så mycket det bara går innan man blir låst. P.s imorgon ska jag köpa krokar, lägga upp gardiner och annat smått å gott :)