Inlägg från: grahnkotten |Visa alla inlägg
  • grahnkotten

Juli bebis 2012

Alemonia: jag läste någonstans att svullnaden kan öka de första dagarna efter förlossningen pga att njurarna inte hinner med att få ut all vätska! Stod att svullnad i fötter och händer kan ta upp t 1-2 veckor efter förlossning innan vätskan försvinner!

• grahnkotten

Grattis eken!

Här hoppas jag på en skön nattsömn, känner att min kropp behöver det! Har varit helt slut idag efter en sömnlös natt med smärta.. Om det ska komma igen tycker jag att det får vara på riktigt! Visst hade det varit bra om man kunde bestämma det med sin kropp?! Göra en deal m bebben..! :)

• grahnkotten

Har varit på besök hos BM nu på morgonen: v 38 (37+1)
    Sf-mått: 36 cm
    Blodtryck: 125/75
    Hjärtslag: 143
    Vikt: +16 kg

Är som en zombie idag, även om det har varit en lugn natt utan värk! Känns som om jag kan sova dygnet runt!
    Provade på en färdknäpp igår, men utan resultat...! Attans. Får nog helt enkelt vänta tills bebben själv vill ut, blir nog bäst så!

• grahnkotten

AAEV: jag håller mina tummar för att det är på riktigt för dig och för att du missar igångsättningen imorgon! :)

• grahnkotten

Maho81: brösten har varit ömma i omgångar under hela grav, men har inte haft stickningar som du beskriver. Men har däremot varit mycket dålig i magen denna veckan..och haft ont i magen-magen, inte bebismagem.. Tänker att det inte finns så mycket plats för resten av organen, så dem gör väl lite uppror nu på slutet. :)

Svar på tråden Juli bebis 2012