Juli bebis 2012
Efter ytterligare en natt utan sömn pga vansinnig smärta i örat fick jag äntligen en remiss t öronmottagningen! Ingen trevlig upplevelse men nu har jag fått starkare smärtlindring å antibiotika..! Skönt, hoppas det nu vill avta!
Efter ytterligare en natt utan sömn pga vansinnig smärta i örat fick jag äntligen en remiss t öronmottagningen! Ingen trevlig upplevelse men nu har jag fått starkare smärtlindring å antibiotika..! Skönt, hoppas det nu vill avta!
Stort grattis tokar!
Jag känner själv att jag inte varit speciellt aktiv de senaste 2 dagarna eftersom jag har haft så ont och inte orkat göra något mer än att försöka fokusera på smärtan å göra något åt den! Sen är vi alla säkert ganska less på magarna.. Men vi får försöka pusha varandra tills allas bebisar har kommit t världen! :) själv tog jag en citodon för 1,5h och smärtan börja äntligen släppa lite! Som himmelriket! :) å dessutom skiner solen, så bli man ännu lite piggare!
Smulan75: då får vi hoppas att det blir bebis i helgen för din del! :) vila, vila, vila!
Grattis trolla75! Hoppas allt har gått bra!
Maho81: jag har haft molvärk till och från i några veckor och ett ökat tryck neråt..
Men mitt har alltid släppt efter någon timme tyvärr.. Så har slutat hoppats på det! :)
Lycka till sajo å grattis till er andra!
Smulan: hoppas det vill ge med sig snart!
Håll i chess07, snart är det dags! :) förstår om det är jobbigt! Bebben är nära!
Grattis till bebisarna!
Jag själv börjar bli lite orolig.. Min slemmiga gick igår och efter det har jag haft kraftig mensvärk och sammandragningar hela natten..och detta har jag känt trots full dos med citodon.. Orkar verkligen inte gå igenom en förlossning i detta tillstånd, kan inte äta, göra tvåan eller vrida på huvudet pga super smärta fr örat.. Har inte ringt förlossningen, men känner mig orolig att jag inte känner all smärta pga smärtlindringen.. Hmm
Ringde å kollade med dem, hon trodde att det var i början av förlossningen..dem är små änglar på förlossningen..! Jag skulle inte vara orolig utan allt skulle lösa sig, man klarar en förlossning ändå. Hoppas jag också î? skulle avvakta hemma å höra av mig om det inte släpper och om jag får sammandragningar igen..så nu ska jag försöka peppa mig själv!
Dem var inte själva säkra, men iom att jag känner dem igenom citodonen och att det har fortsatt så kan det vara i början.. Vi får se! Hon visste nog inte riktigt själv kändes det som!
Nilepile89: tack för stödet, jag hoppas också att det går bra! Kroppen är ju fantastisk.. Så det löser sig säkert! :)