Inlägg från: grahnkotten |Visa alla inlägg
  • grahnkotten

Juli bebis 2012

Äntligen en pigg dag! Har varit på botten denna vecka, men lite sömn och mycket trötthet! Men idag känns allt mycket bättre, dagen får lite snabbare och snart är det helg och mannen är hemma igen! Skönt! :)
    Tänk om man kunde få vara så här pigg hela tiden! Man kan ju alltid hoppas!

Nu blir det lite fila för min del, onödig att börja gå ner i vikt nu på slutet! ;)

• grahnkotten

Smulan12; man kan ju alltid hoppas, även om min nya teori är att inte tänka på att bebis ska komma än! :)

• grahnkotten

AAEV: grattis t Olympia! Funderar också på kronbjudning, har aldrig hört det innan! Vad betyder det?

• grahnkotten

Ellabella02: kan dessvärre inte ge dig så Bea svar, har ingen erfarenhet av det... Men kurera dig, drick varmt å så! Så kanske du slipper! :)

• grahnkotten

Down under: stort grattis t underverket! Vad snabbt det gick när du väl kom in! Njut av snusandet!!

• grahnkotten

Jag är kvar, har BF 31 juli så 15 dagar kvar så jag blir no sist kvar här ;)
    Har dem senaste dagarna varit pigg; lukta landen, städat, bakat bröd och nu står kanelbullarna på jäsning! Faktiskt rätt skönt att ha lite energi, för det har det varit snålt om de senaste veckorna! Har mycket förvärkar med molvärk men det verkar som om det håller sig där, ingen slemmis el vatten! Så det är bara att försöka få tiden att gå! Tv och en bok är mina bästa vänner!

• grahnkotten

Niccolee: haha, den frasen använder jag också flitigt.. Tillsammans med "jo tack, jag är nog alldeles lagom stor" när kommentarerna kommer ang hur stooor jag är, för att i nästa stund få kommentaren att jag är så väldigt liiiten för att snart ska föda! Herregud, att folk bara orkar!

Svar på tråden Juli bebis 2012