Inlägg från: froggyL |Visa alla inlägg
  • froggyL

Juli bebis 2012

anjiali skrev 2012-06-06 18:33:00 följande:
    Ju mer vi boar och fixar här hemma desto rörigare blir det. Kommer aldrig bli färdig .... Känns som vi borde börjar med en gång vid plus på Stickan för att hinna klart. Mannen försöker montera garderob, hör hur han svär där inne :-/.... Verkar gå så där bra. Jag har monterat stolar och lådor. Hållt på sen nio på morgonen och känner mig rätt slut.

Känner igen mig precis. Det tar liksom inte slut.
    Mamma till Linnea 2008-01-04
  • froggyL

Fy vad vatten jag fått i mig igår och idag. Känner mig som Kalle Anka :) Dags för stödstrumpor tror jag bestämt!

• froggyL
    FruSandra skrev 2012-06-07 12:48:24 följande:
    Jag har fått mina skattepengar nu $$$ dessutom fick ja Även samtal att våran vagn ÄNTLIGEN har kommit!!! Dubbellycka!

Härligt! Måste genast kolla mitt konto :)
  • froggyL

Önskar ingen midsommarbebis jag, iaf inte den 24:e, för då fyller ju pappan år. Men det börjar nästan kännas som att den kommer snart. Har betett sig helt tokigt i magen ikväll. Har filmat. E så kul å kolla på sen. Gick in i v.37 idag. Ang. Sjunkande magar...gör de det när man e omföderska? Så tidigt alltså. Många ggr fixerar ju sig bebisen på omföderskor först vid förlossningen..

• froggyL

Hade inte heller fått tidigare idag men nyss när jag kollade så fanns de där :) trevligt tillskott i kassan efter allt shoppande kring flytten.

• froggyL

Är detinte bara vid missfall man får cytotec? Inte alls insatt men sökte på det...

• froggyL

Tror att mkt är uppförstoringar från de som fått problem. Säkert många det funkar finfint på. Annars skulle de ju inte använda det. Det är väl om de måste få ut barnet fort kanske, om hjärtljuden går ner...då är det säkert nödvändigt medel att ta..hm, undra vad jag fick för nåt sist...får leta fram papprena imorgon å kolla.

• froggyL

Anjiali: låter helmysigt med Gbg-kvällen. Ang cirkusen....så har jag det hela tiden...vid varje rörelse i magen många ggr om dygnet. Rätt jobbigt i längden, ävensom det samtidigt e mysigt.

Svar på tråden Juli bebis 2012