Inlägg från: EllaBella02 |Visa alla inlägg
  • EllaBella02

Juli bebis 2012

snoffsan08 skrev 2012-03-15 13:50:23 följande:
    Ja, verkligen!

Vad skönt för dig!! Förstår att det känns skönt med en veckas ledighet. Just nu önskar jag dock att jag fick komma tillbaks till jobbet, minst en veca ;o). Längtar tillbaka, massor!! Varo ch hälsade på igår och förrgår, kul när dom blir glada av att se en. Mindre kul när dom morsar med: Tjena tjockis =0( Smällar man får ta just nu känns det som, även om det inte är så kul att höra. 
    Just tjockis blir jag också kallad på jobbet... men jag tar faktiskt inte illa upp... jag är ju ganska tjock faktiskt... : )  Men det är klart... det är kanske inte alltid så kul att höra.. : )
  • EllaBella02
    Trolla75 skrev 2012-03-16 11:36:00 följande:
    Hehe samma igen! Ska också dit den 3e april! nu hoppas vi att tiden springer iväg... vad är det, 3 v kvar?
    Ska också dit 3 april.. : )

Ska blir skönt när man går in i sista trimestern om någon vecka! Då är vi verkligen på banan mot målet! : )

Har inte börjat göra i ordning någonting hemma än, utan väntar nog tills jag blir ledig i slutet av Maj så man har någonting att pyssla med.. : )

Vagnen är bara 12 dagar leveranstid på även under sommaren, så den beställer vi också i slutet av Maj... : )
  • EllaBella02
    froggyL skrev 2012-03-16 10:56:09 följande:
    Var hos BM idag. Första gången sen RUL. Lyssnade på hjärtljuden och dottern var med. Såååå spännande :) 152 slag. Järnvärdet var på gränsnivå så ska prova att blanda Niferex och Hemofer. Äter bara Hemofer nu, fyra st. Hoppas på att det ska kännas bättre sen, för är riktigt trött. SF-måttet enligt kurvan :)
    Usch för Niferex.. Hoppas jag har bättre värde nästa gång jag går dit... för jag kan bara inte äta dom... Käkar Hemofer nu istället och det funkar för magen...
  • EllaBella02

Jag bor i Linköping!

Jag upplever också att det är supermånga som ska ha barn i år! Jag tror jag vet ungefär 10 stycken som ska ha... : )

• EllaBella02
    Emmizen80 skrev 2012-03-18 20:39:30 följande:
    Idag blev vi med barnvagn :) hade gett begagnatmarknaden nästa vecka och nästa helg skulle vi beställa en vagn iom sjukt lång leveranstid, men det slapp vi! Vi hittade det vi ville ha en emmaljunga citycross -11polar performance, använd i 6 månader bara. Det blev en city korg polar performance black/red, sittdelen med fotsack i polar performance black/Blue, svart åkpåse. Den är i nyskick, inte ett märke och givetsvis, ursnygg enligt oss!!! Fick den ett x antal tusen mindre än om vi skulle beställt allt nytt. Vi är supernöjda![/quote] tt x antal tusen mindre än om vi skulle beställt allt nytt. Vi är supernöjda!
    Kul! Grattis till vagnköpet! : )
  • EllaBella02

Jag vet fasiken inte hur en sammadragning känns, men jag antar att jag märker att jag har en när jag får den.. : )

• EllaBella02
    froggyL skrev 2012-03-21 17:43:48 följande:
    Fy vilken morgon jag fick. Jag hade ju ett järnvärde som låg på gränsen när jag var hos bm, så hon tyckte jag skulle prova niferex. Äter redan full dos hemofer. Så varannan dag skulle jag köra niferex. Visst, tog tabletten i morse....en halvtimma senare....så fick jag sånt magknip...och 3 sekunder senare spydde jag upp hela frukosten. I köket >< mindre trevligt. Hann inte till toaletten. glöm att jag tar den tabletten nån mer gång....!!! Vet att det fanns en annan sort...nån som kan namnet på den, och om den är skonsammare?
    Precis samma sak hände mig... Mådde fasiken aspiss! Jag äter Hemofer nu... mycket mindre järn i, men funkar bra med min magge.. : )

Krya på dig!
  • EllaBella02

Hejsan Brudar!!
    Välkomnar v 26! 25+1 idag.. Spännande! Skönt att tiden går framåt!

Köpte byrå i helgen och började inreda barnrummet lite smått.. Har fått en del kläder så jag var tvungen att inhandla byrån för att ha någonting att förvara dom i.. : )

Var även och tittade på barnvagnar och babyskydd på Babyproffsen. Vi bestämde oss för att skippa Kronan och köpa en Brio istället. De har ju kampanj på 2011 modellerna! Så till nästa månad så blir det nog den tror vi... en svart.. Brio Happy.. : )

Jag tycker med jag känner mig otroligt mycket tyngre och snabbt går det! Det är som ni säger ett projekt att vända sig om i sängen och eftersom man känner sig helt mosad i höften efter att ha legat på ena sidan i några timmar så vaknar jag och måste vända på mig.. : )

Längtar så sjukt mycket efter bebisen! : )

Kram på er!

• EllaBella02

Är det någon mer än jag som börjar svullna ganska mycket i fötterna och även i händerna?

Jag fick köpa mina första stödstrumpor igår, för nu tycker jag att vristerna, typ fotlederna är ganska svullna!

Går ner lite om jag rör på mig, och under natten blir det bättre.  Men det känns som om det liksom har kommit så snabbt.. om det inte är så att det har smugit sig på bara att jag inte har varit uppmärksam på det.. : )

Kram på er!

Svar på tråden Juli bebis 2012