Woogie skrev 2012-04-10 09:04:16 följande:
Hej på er alla! Pga. sjukdomar, mycket på jobbet och besök hela påsken har jag inte skrivit eller läst på läääänge... Så nu kommer jag med en uppdatering utan att ha någon koll på vad som har avhandlats de senaste två veckorna (ska läsa i kapp vid tillfälle). Lilla E rör sig mer och mer och har hicka oftare nu än innan. Halsbrännan har blivit lite värre, men klart hanterbar och undviker jag stekt mat har jag det nästan inte alls. Jag har också fått något problem med antingen käken eller kindtänderna i överkäken, för de kliar och spänner som f*n. Jag har haft hål förut och det har aldrig känts så här, så jag vet inte vad det är. Fick ringt tandläkaren nu i morse, så jag ska dit i morgon eftermiddag. Hoppas verkligen inte att det är ett hål eftersom jag inte kan ligga på rygg under så lång tid som det tar att laga ett... Idag, om mindre än en timme, ska jag till BM på rutinkoll. Har ätit vitamintabletter och Niferex, men härom veckan och några dagar efter det blev jag jättekass i magen och jag misstänker att det kan vara Niferexen. Ni vet hur det känns som kraftig mensvärk när man är kass i magen? Så, fast riktigt j*vla skitont gjorde det och tarmen tömdes alltså tills det bara var vatten kvar (som också kom ut... ) Ska fråga BM idag om hur ofta jag behöver ta dem och om det kan vara de som gör det, för det var inte kul! Särskilt inte när det kom igen några dagar senare... Sammandragningar har jag haft till och från sedan v. 12 tror jag (fast fler och mer kännbara nu), men inga som gör ont utan magen blir bara hård. Så hade jag det med G och N också, fast det var inte förrän två månader innan med G och runt v. 20 med N.
Jag mådde också jätteroligt av Niferexen. Kunde inte fortsätta äta den. Jag käkar Hemofer istället. Funkar mycket bättre.