snoffsan08- Vet inte hur min moderkaka ligger, men när jag hör ert prat om att den ligger i framkant så tror jag nästan att så också är mitt fall...
Det får jag väl reda på den 20e då det är dax för RUL
Ska inte till BM förrän 3 april, dagen efter min födelsedag.
Gubben är så disträ att jag säkert skulle kunna köpa en chockrosa barnvagn utan att han skulle reflektera...
Min stora tjej är så duktig på att hålla hemlisar... hon höll hemligt att hon skulle bli storasyster för familjen ända till v.25 då tyckte vi det va OK.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NU till mitt största bekymmer... jag har fortfarande inte sagt till brukarens mamma eller arbetsgivaren att jag är gravid!
Jag fick ju fast nu den 28 november hade bara jobbat några veckor då jag kom på att jag var gravid, nu för några veckor sedan fick jag chansen att gå upp till 100%. Ville ju verkligen detta! Börjar 100% nu på måndag.
Så nu är det ju bara att kläcka det, men jag vet inte hur??? Jag tror att mamman kommer bli så besviken! det är min största rädsla att hon ska känna sig sviken och tappa förtroendet för mig... HJÄLP!
Jag tror att både chefen och mamman såg mig som ett ganska säkert kort, 36 år med stora barn (5 & 12år) så jag tror att de tänkte att jag var färdig. Men ack nej! inte för att det var planerat... för det var det absolut inte! men ingen av mina grav har vart planerade... det har bara blitt så...
Ialla fall ska jag försöka få till ett möte med mamman och berätta...
och sedan berättar jag för chefen nästa vecka när vi ska ha möte... hon vill att vi kommer in med semesterlappar... tänkte säga att jag hoppar semestern och tar mammaledigt i stället

hon kommer väl trilla av stolen.
Men hur ska jag säga det till mamman? behöver tips och ideér...