snoffsan08 skrev 2012-02-02 19:39:36 följande:
Oki. Enligt mina beräkningar är jag beräknad till den 12 juli och har RUL på alla hjärtans dag =o) Har kikat in några gånger till bebisen redan. Hade en kraftig blödning i V:7+2, hade troligtvis två från början, men en ville inte följa med längre ån så. Åkte in till gyn akuten efter blödningen, då dom såg två hinnsäckar bredvid varandra. Den ena var det bara vätska i medan det låg en liten parvel med bultande hjärta i den andra, som tur väl var. Gjorde KUB testet för några veckor sedan oxå, då såg det fortfarande bra ut. Har känt rörelser i stort sett varje dag nu oxå. Har du känt bebisen än?
Oj, två - min svägerska råkade ut för något liknande... fast det framkom först efter förlossningen.
Jag har känt av bebisen ganska så länge, det första fladdret kände jag nog av redan vecka 10 - 11 om jag inte mins helt fel. Nu känns det mer som h*n gör kullerbyttor och ligger o buffar, mest känns det kvällstid efter sänggående.
Vi gjorde också ett KUB-test som visade på låg risk och det kändes ju bra! Tror vi fick 1:3367 eller nått liknande. Så det får jag väl vara nöjd med!
Jag är nog en väldigt positiv människa i mig själv, går sällan och oroar mig för saker o ting. Tänker bara att detta går bra och ser så fram emot att graviditeten ska gå fort så jag får träffa liten...
Det blir ju 12 år mellan äldsta och yngsta. Lär få mycket hjälp av storasyster...
Är din dotter också en -00:a?