Inlägg från: juliaannaeva |Visa alla inlägg
  • juliaannaeva

Juli bebis 2012

Menar du då att hon ska vara vaken från 14- läggdags? :)

• juliaannaeva

Har ni andra bytt till sittdelen? Har en brio happy o undrar behöver dem sitta fast med bältet när den ligger ner i den?

• juliaannaeva

Okej :) Tyra blev för lång för sin liggdelet hon fick ligga med böjda ben så kände att de var dags så vi bytte i helgen men vi har också åk påse :) men då behöver man inte ha bygeln på heller va?

• juliaannaeva

Okej men jag får prova de med :) hon sov ju så himla bra fram tills hon va 4 månader och fick öron inflammation o Sen dess har hon börjat äta på natten o vakna flera gånger!

• juliaannaeva

Haha slagen hjälte har jag här! Hann äta 50 ml sen sten sov hon! Inte sovit sen 14.00 har fått i henne lite mer ur flaskan nu fast i sömnen ;)

• juliaannaeva

Jag trodde med att det skulle bli svårt men hon har legat lite nakenfis på en fårskinn och ålat runt. O så har vi sjungit o busat lite. Så det gick bra :) men hon var super trött sen! :) får se hur natten blir nu! :)

• juliaannaeva

Jo Tyra blir gnällig men det gick riktigt bra idag! Hon sov ju så himla bra fram tills 4 månader o om jag tänker efter så sov hon bara mellan 10- 14 o sen va vaken resten så det kanske stämmer med att förädla hålla dem vakna! Jag tänker prova i alla fall!
    Tyra har också haft flera uppvaktas per natt o varit ledsen o haft svårt att komma till ro..

• juliaannaeva

Min dotter är också skrikig vid flaskan! Hon avskyr den, hennes bajs var också grönt men BVC sa att det hade med att den har stått i tarmen ett tag i vätskan har sugits upp. Hon får ju en klick messmör i ett mål om dagen +katrinplommon och päron puré. Men i början krånglade magen mycket men nu sköter den sig fint :) hon har haft jätte problem med att bajsa få det varit riktigt hårt och hon inte har fått ut det. Men hon äter enbart 3 -4 flaskmål nu. 03 på natten en liten skvätt kanske 30 ml (ska bara kolla om det finns mat) sen 06-07 äter hon knappt 120 ml o sen får Jon gröt och någon puré vid 08-09 o sen flaska vid lunch 12-13 då är hon sugen så då går de fint då äter hon 210 ml o sen vid 16-17 gröt igen o någon pure eller rotfruktsmos o någon pure och sen innan läggdags vid 19 så äter hon 210 ml igen :) innan när vi matade oftare så var hon jätte arg och vägra äta så detta funkar för oss :)

• juliaannaeva

Oj jag har haft mens sen okt! Så jobbigt :( o vi ska åka till Teneriffa på söndag o mensen ska komma under tiden vi är där :( bläääääää....

Svar på tråden Juli bebis 2012