Juli bebis 2012
Menar du då att hon ska vara vaken från 14- läggdags? :)
Menar du då att hon ska vara vaken från 14- läggdags? :)
Har ni andra bytt till sittdelen? Har en brio happy o undrar behöver dem sitta fast med bältet när den ligger ner i den?
Okej :) Tyra blev för lång för sin liggdelet hon fick ligga med böjda ben så kände att de var dags så vi bytte i helgen men vi har också åk påse :) men då behöver man inte ha bygeln på heller va?
Okej men jag får prova de med :) hon sov ju så himla bra fram tills hon va 4 månader och fick öron inflammation o Sen dess har hon börjat äta på natten o vakna flera gånger!
Japp hon är skit trött nu så nu är de aktivering på hög nivå! Haha ;)
Haha slagen hjälte har jag här! Hann äta 50 ml sen sten sov hon! Inte sovit sen 14.00 har fått i henne lite mer ur flaskan nu fast i sömnen ;)
Jag trodde med att det skulle bli svårt men hon har legat lite nakenfis på en fårskinn och ålat runt. O så har vi sjungit o busat lite. Så det gick bra :) men hon var super trött sen! :) får se hur natten blir nu! :)
Jo Tyra blir gnällig men det gick riktigt bra idag! Hon sov ju så himla bra fram tills 4 månader o om jag tänker efter så sov hon bara mellan 10- 14 o sen va vaken resten så det kanske stämmer med att förädla hålla dem vakna! Jag tänker prova i alla fall!
Tyra har också haft flera uppvaktas per natt o varit ledsen o haft svårt att komma till ro..
Min dotter är också skrikig vid flaskan! Hon avskyr den, hennes bajs var också grönt men BVC sa att det hade med att den har stått i tarmen ett tag i vätskan har sugits upp. Hon får ju en klick messmör i ett mål om dagen +katrinplommon och päron puré. Men i början krånglade magen mycket men nu sköter den sig fint :) hon har haft jätte problem med att bajsa få det varit riktigt hårt och hon inte har fått ut det. Men hon äter enbart 3 -4 flaskmål nu. 03 på natten en liten skvätt kanske 30 ml (ska bara kolla om det finns mat) sen 06-07 äter hon knappt 120 ml o sen får Jon gröt och någon puré vid 08-09 o sen flaska vid lunch 12-13 då är hon sugen så då går de fint då äter hon 210 ml o sen vid 16-17 gröt igen o någon pure eller rotfruktsmos o någon pure och sen innan läggdags vid 19 så äter hon 210 ml igen :) innan när vi matade oftare så var hon jätte arg och vägra äta så detta funkar för oss :)
Oj jag har haft mens sen okt! Så jobbigt :( o vi ska åka till Teneriffa på söndag o mensen ska komma under tiden vi är där :( bläääääää....