Juli bebis 2012
Min är 9 veckor äter 165 ml med ungefär 4 timmars mellan rum! Förutom på natten då äter hon sista gången 21 o håller sig till 07!
När jag sluta ge bröst mjölk så pumpa jag bara när de spände!
Min är 9 veckor äter 165 ml med ungefär 4 timmars mellan rum! Förutom på natten då äter hon sista gången 21 o håller sig till 07!
När jag sluta ge bröst mjölk så pumpa jag bara när de spände!
Hr kompis vars dotter är 5 veckor och hon hel ammar, men hennes dotter blev förstoppad :s?!? Har också hört att dem inte kan bli de men hon var de så dem fick lavemang så de skulle komma ut och när de kom så var de som harpluttar :( stackarn hade jätte ont :(
Åh de finns alltid folk som ägnar sig för mycket åt andras liv. Fan vad less man blir...
Min sover bara på mage! Hela nätterna och på dagarna :) hatar att sova på rygg!
Jag har en liten här som blir 10 veckor på onsdag o vi har faktiskt redan fått väldigt bra rutiner :) somnar för natten ca 22 vaknar första gången 06-07 äter somnar om till halv 10-10 äter o sen somnar om till ca 14 då äter hon igen o sen sover hon bara någon timme mellan 14-18 o kl 18 äter hon igen och sen har hon en skrik period fram tills hon somnar för natten! :) har varit såhär i ca 1 månad nu så den natten hon bestämmer sig för att hålla låda då kommer de kännas som ett riktigt bakslag :p
Oj första gången på 2 månader som jag har en svår sövd bebis... Dumma fisarna sätter sig på tvären... Tackar den som uppfann bär sjalen!!
Hade samma problem, min bebis blev aldrig nöjd på bröstmjölk så jag ger ersättningen! O nu är livet helt Underbart som mamma, sova hela nätter o endast en stund på
Kvällen är hon lite grinig :)
Idag firar vi 3 månader, o så här gnällig som hon varit idag har hon aldrig varit :( snälla säg att detta bara är en fas... Inget som
Hjälper ju..
Tyra är 3 månader och 4 dagar och börjar få tänder, går inte att trösta henne framför allt på kvälls timmarna! Pratade med BVC idag och dem tyckte jag skulle ge Alvedon fram år kvällen då hon börja bli trött och antagligen känner av de lite mer än dagen... Stackarn tycker de är jätte jobbigt :(
Förut var de magen och nu är de tänder, hade ju varit skönt med en lugn period emellan!
Vi har också sånna där tassar till sängen! O dem är skit bra :) räcker med några vaggningar så somnar hon :) vi har rektagulära ben och det funkar! :)