Inlägg från: juliaannaeva |Visa alla inlägg
  • juliaannaeva

Juli bebis 2012

Skuttare: jag har också häst och vill gärna rida henne på kvällarna när mannen slutat jobbet och våran dotter är väldigt mammig, men tänker som så att hon måste acceptera pappa med. O ända sättet för oss hat varit att jag åker iväg så det inte finns någon annan utväg än pappa... O första kvällen var svettig för båda men nu går de jätte bra :) när jag inte är hemma så duger pappa! :)

• juliaannaeva

Tyra är 3,5 månad och hon sitter i sin stol med stöd dyna :) sitter med vid matbordet och är vääääääldigt intresserad av de vi äter! Men hon får allt vänta 2 veckor till med smakis!

• juliaannaeva

Åh vad irreterande! Har tagit bort ett mål nu så Tyra får bara mat 4 gånger om dagen o börjat ge pytte lite gröt.. Tog bort 21 målet och igår fick hon mat 19 sista gången! Sen la vi henne efter de. Gick och la mig 21 o nu ligger jag här sen 03 KLARVAKEN!!!!! Tyra stensover fortfarande.. O jag kommer bli trött när hon tycker de är dags att gå upp... Men duktig tjej sol hållt sig så länge! :) s

• juliaannaeva

Mitt bland alla sjuka bebisar o sömnlösa nätter så fliker jag in med lite positiv energi! Idag har jag och mamma varit på spa på en salong här i stan! Haft fotvård, fotmassage och helkropps massage (välbehövligt efter allt bärande) o ikväll blir de partaj och utgång med gamla vänner! Tyris är hemma med pappa hoppas hon uppför sig! :)
    O hoppas alla som har en sjuk bebis att dem piggar på sig! Kram

• juliaannaeva

Jag har en helt förstörd liten Tyra här somna vid 19 o vakna nu helt förkrossad o vill bara sova med mig...hon drömmer som bara den om nätterna. Mellan 00.00-06.00 så kan man få stoppa in nappen 10 gånger... :/ hon blir 16 veckor den 25:e. Är detta en fas vi går igenom ?? :/

• juliaannaeva

Ja hoppas verkligen på utvecklings språng! Hon sover ju på natten men vaknar jätte ofta o vill ha nappen :( o matningarna är också jätte svåra, ligger och suger lite på flaskan o sen skriker tar nästan en timma att få i henne 150 :/ efter många om o men igår så somna hon i alla fall.. Men efter att varit hysterisk :(

• juliaannaeva

Usch vad jobbigt med alla sjuka bebisar :/ peppar peppar så har min hållt sig frisk! Men skickar styrke kramar till er Andra :)
    På tal om vatten så sa min BVC sköterska att det är jätte bra att dem lär sig dricka vatten, för de ska va den dryck dem ska tycka bäst om! Jag kunde ge de mellan måltider, om hon ätit och blir lite skrikig 2 timmar senare så kunde jag ge vatten för att se i fall hon bara var lite törstig :)

• juliaannaeva

Jag ger fruktpure innan förmiddags målet o sen innan sista målet som är vid 19 då får hon lite gröt med Katrin plommon o sen flaskan på de. Men emellan så ger jag lite vatten om hon verkar törstig.. Vad jag förstod på min BVC så va smakisar sånt dem fick smaka på från fingret... Typ den maten vi äter.. Men att det är förtidigt att ersätta ett helt mål med tex. Gröt.. Jag ger ersättning men vet inte hur de är vid amningen dock...

Svar på tråden Juli bebis 2012