Inlägg från: SessanM |Visa alla inlägg
  • SessanM

Juli bebis 2012

Vidare till ett annat problem... Emilia har ätit dåligt ett tag men nu är det katastrof. Idag har hon knappt ätit alls, inte ens favoriterna funkar. Är det farligt? Vad kan jag göra? Hon dricker iaf vatten, får hon ersättning äter hon bara 50-60 ml innan även det ratas.

• SessanM

Ja, jag hoppas också att det är så. Usch vad de får stå ut med våra små.

• SessanM

Tack för tipsen :) Fruktpure har hon faktiskt ätit. Testade smörgås men hon sög bara bort Philadelphian jag hade på ;)

• SessanM

Men usch vad läskigt! Det är så himla lätt hänt, man gör ju sitt bästa men det är ju omöjligt att ha full koll. Hoppas hon kryar på sig iaf :kr

• SessanM

Måste man ta ut 5 dagar även om sgi:n inte är baserad på en 100% tjänst? Någon som vet?

• SessanM

Oj, har det redan gått en vecka.. Vad fort tiden går! Låter himla härligt med sol och bad :)

• SessanM

Squeezepåsar och ersättning/välling i tetra till resan. Vätskeersättning och extra ersättning/välling/gröt om liten bestämmer sig för att inte vilja äta. En tunn filt/sarong kan användas till mycket. Vi hade med en liten vattenkokare att ha på rummet, perfekt till att värma vatten till flaska samt att vi kunde värma en matburk i det varma vattnet. Det var vad jag kom på nu på rak arm :)

Svar på tråden Juli bebis 2012