Inlägg från: SessanM |Visa alla inlägg
  • SessanM

Juli bebis 2012

Vi har också kassa nätter. Har blivit något bättre senaste dagarna. Igår som hon tre timmar utan uppvak på kvällen men efter att jag gick och la mig vaknade hon 1000 ggr... Så himla typiskt!!

• SessanM

Juliaannaeva: både ja och nej, hon sover i sin säng en bit från våran. Dock på min sida. Sambon sover i soffan... Jag tror faktiskt hon skulle sova bättre i eget rum men det är lite svårt då vi bor i en tvåa.

• SessanM

Emilia är nästan alltid minst när vi träffar vänner eller är på olika bebisaktiviteter. Lite lustigt att det är så många här som är mindre :D

• SessanM

Skuttare: vad skönt för er.

Här fortsätter det som vanligt.. Dessutom har sambon varit supersjuk hela veckan och som grädde på moset har jag fått en rejäl förkylning. Nu är det bara att hålla tummarna att liten inte blir sjuk, vi ska ju till Spanien på lördag också...

• SessanM

Skuttare: såg nu att jag lät väldigt bitter i mitt förra inlägg :) Jag menade det inte så, utan är bara glad för er skull! Och lite bitter ;)

• SessanM

Det blev ganska naturligt för oss då hon somnar om snabbt om hon inte är hungrig. Alltså gav vi mat när hon vaknade till "på riktigt" och det har blivit senare och senare. Nu brukar hon få en flaska runt 6, brukar diffa på någon timme hit eller dit.

• SessanM

I morgon tar vi lite välbehövlig semester och åker till Spanien. Lär därför inte vara lika aktiv kommande vecka :)

Håll gärna tummarna för att flygresan går bra med en snorig liten (och mamma..)!

• SessanM

Nu är vi hemma efter en mestadels härlig vecka i sol och värme. Emilia fick tyvärr öroninflamation, men har trots det mått ganska bra. En dag fick vi dock ligga på rummet då hon hade hög feber. läkaren fick komma och skriva ut antibiotika, som i sin tur gjort att allt hon ätit runnit rakt igenom och blöjan läckt varje gång.. Trots noga planerad packning avslutades därför resan med en body som byxa ;) I övrigt har vi haft en toppenvecka!

• SessanM

Juliaannaeva: låter som att vi kör lite samma.. Emilia sover gärna i vår säng men fram tills vi lägger oss (och helst lite till) i sin egen säng.

Ang öroninflammationen verkade det inte bekymra henne alls vid start och landning vilket var skönt :)

• SessanM

Usch vad jag är trött på dessa kvällar och nätter. Vad vi än gör så fortsätter det på samma sätt. Hon har iaf somnat lätt hittills men nu verkar även detta blivit ett problem... Har velat undvika metoder men såhär kan vi absolut inte ha det.

Svar på tråden Juli bebis 2012