Inlägg från: froggyL |Visa alla inlägg
  • froggyL

Juli bebis 2012

Usch vilken natt jag haft. Kissat massor, svettats massor, kunde inte sova från början för hade mensont och ont i höfter redan när jag la mig. Och huvudvärk. Tog en tablett och somnade senare. Vaknade efter två timmar >Mamma till Linnea 2008-01-04

• froggyL

Grattis Cizzi! Så roligt. Snusa på nu :) så får vi andra snusa bebis snart också.

Mamma till Linnea 2008-01-04
  • froggyL

Grattis, sååå roligt!!

EllaBella02 skrev 2012-06-24 21:41:57 följande:
    Idag kl 17:47 föddes våran prinsessa Elise : ) Kommer längre förlossningsberättelse sedan : ) Åkte in kl 01 igår natt : )

• froggyL

Enilorca. Ring och prata med de. De kan ställa rätt frågor till dig...

• froggyL

Nära till gråt...här e en till. E så trött och less på å va gravid. Och regnandet ute gör inte dagarna lättare. Har haft så dåligt humör det senaste. Lite tålamod med dottern. Tur min man har semester nu... På fredag e det bm-besök. Hos ordinarie. Min var ledig förra gången. Hoppas på att inte behöva gå dit, men det lär jag göra. Ingen förlossning på g här inte. Bara lite slemmigare flytningar, och nån enstaka värk. Buhuuuu

• froggyL

Grattis till allihop :) och åter igen, det är så roligt att det händer saker i tråden nu :) första gången på bb låg vi inne fredag till måndag morgon, både för att det var helgdagar och de inte hade nån läkare förrens måndag morgon till puk-provet. Men också för att jag hade sån besvärlig förlossning där jag sprack och blev klippt i rasande fart. Kunde inte bära mitt barn gåendes första två veckorna pga underlivet.... Men denna gång får vi se hur länge vi stannar. Amningen ska funka och sen e det ju sån lyx att bara hämta färdig mat när man e hungrig....och bara äta...värt att stanna längre bara därför. Har ju ändå 3,5 mil för återbesöket/pukprovet.

• froggyL

Oj, låter ju faktiskt som fosterbatten. Ring förlossningen...

LitenR skrev 2012-06-26 23:18:25 följande:
    Hörrni tjejer.. Hur vet man om vattnet gått riktigt? Låg i sängen och de smällde till i magen. Låg kvar och kände att de kom något rinnande så steg upp och gick mot toa där det började rinna ner längs benen.. Kanske 1-2dl. Inte kan de väll vart en mera stor flytning? Såg klart ut. Hann inte kolla så mycke för jag blev så till mig och ropade att sambon skulle torka... Känner inget mer nu just

• froggyL

Grattis en liten på bröllopsdagen! Vi firar 5 år snart.

• froggyL

Fru Sandra...själv har vi köpt ett lekstuga begagnad idag, monterat ner, fraktat på släp och sen burit in i garaget. Sen ska den målas, men marken måste förberedas där den ska stå först. Känns som ett segt projekt, men roligt när det blir klart. Maken får stå för det mesta. Känns som om jag snart kommer va väldigt upptagen med amning...kanske kan måla lite emellanåt. Igår var vi på ikea. Kompletteringshandlade och köpte lite köksskåp som vi ska ha till en bänk innanför altanen/vid trappan. Imorgon ringer de antagligen från en lokal butik och säger att vi har en hammock att hämta. Pust, blev lite mkt nu. Skulle egentligen klippt häcken idag, men då hade grannen samma tanke så då la vi ner det. De får bestämma höjd först, deras häck mest. Gör inget annat än å grejar fortfarande efter flytten känns det som. Puh. Ska nog köra lite tens jag med. Inte riktigt bekantat mig med denna ännu. Hade en förra gången som jag hyrde, men det ar en annan sort. Denna köpte jag.

Svar på tråden Juli bebis 2012