Juli bebis 2012
Igår somnade Rakel vid 9 och vaknade inte förrän 2 första gången! Somnade sen om och nu ligger vi o ammar igen, känner mig rätt utvilad då hon annars vill äta med typ 2,5-3 timmars mellanrum. Det här blir en bra dag
Igår somnade Rakel vid 9 och vaknade inte förrän 2 första gången! Somnade sen om och nu ligger vi o ammar igen, känner mig rätt utvilad då hon annars vill äta med typ 2,5-3 timmars mellanrum. Det här blir en bra dag
Hur märker ni att ni får mer mjölk av dessa drycker? Jag har ingen aning om jag har mkt eller lite mjölk i mitt bröst...
Hon gjorde det igen! Första passet sov hon 5 timmar! Har gett en flaska ersättning innan läggdags båda gångerna och funderar på om det är därför hon sover bättre.
Inget dop här heller, inte troende och har gått ur kyrkan
Vår sover också på mig på dagarna men i vaggan på nätterna, verkligen konstigt att hon inte kan eller vill sova själv på dagen
Jag söver henne först i min famn sen så lägger jag ner henne i vaggan, oftast så vaknar hon då och då får man börja om igen hon har aldrig somnat själv utan jag har alltid fått haft henne i famnen först!
Åh vad jag älskar mitt liv som mamma! Var bara tvungen att säga det
O Tack alla ni som betalar skatt som gjort det möjligt för oss som inte kan få en bebis på egen hand att få hjälp, det bästa som hänt mig!
Nej vi slapp ivf, gjorde insemination, en lite lättare version av ivf. Man äter hormoner o så men plockar inte ur äggen utan läkaren sprutar in spermierna från mannen o sen får man hoppas att den fäster, o det gjorde det på andra försöket så nu efter 3,5 års väntan så sitter jag här i soffan med min fina Rakel
Låter Inge vidare anjiali förstår precis hur du känner, kämpar också med vikten, hatar att man inte kan ha några kläder alls förutom leggings typ. Men går du inte ner när du ammar eller?
En annan grej jag undrar över är när man får börja träna och vad ska man då göra? Får man gå på spinning? Styrketräna? Nån som är duktig på det där med träning som kan tipsa mig? Alla säger så olika...det är snart 8 veckor sen jag födde
Tänker nog också köpa mig ett par byxor som jag kan ha nu, då kanske man slipper stå o grina i garderoben varje gång man testar brallor!
Tänkte på en grej, Kan man skippa kolhydraterna när man ammar? Har för mig att man absolut inte ska det för de behövs åt bebisen...