Juli bebis 2012
Plötsligt händer det, igår var jag o tränade! Blev Core på friskis och snacka om att man inte har en enda muskel kvar :-S. Men jag känner mig redan piggare och hoppas på att jag får bättre tålamod och orkar med mer nu när jag ska komma igång ordentligt med att röra på mig, vet ju att det är det bästa för kroppen, gäller bara att komma ihåg det när soffan lockar mer
Har en kompis som de hittade cellförändringar på, opererade bort delar av livmodertappen, och idag har hon en 3 veckors bebis! så det behöver verkligen inte betyda att hela livet faller ihop
Vet att det är tufft att få sånt besked, har också haft cellförändringar men det visade sig inte vara någon fara när de gått in med kamera och tittat, det är nog vanligare än vad man tror att de kollar en extra gång, och det är ju faktiskt bra att det tar sånt på allvar innan det gått för långt.
Idag kommer en kompis hit och vi ska ut o gå, får ju ha min plutt i bärsele men men, det går ju det med och snart kommer min beco gemini hem, hoppas den är skönare än min babybjörn bara!