Inlägg från: juliaannaeva |Visa alla inlägg
  • juliaannaeva

Juli bebis 2012

Jahaja då var Tyras andra tand här 2 st på 5 dagar! Det förklarar ju dem oroliga nätterna... Hoppas det värsta är över nu

• juliaannaeva

Åh sån ska jag åka och köpa imorgon bitti! För fy vad ont hon har stackarn :( hoppas det inte är så här vid varje sprickning! Direkt man stoppar in skeden så blir hon arg även om man försöker stoppa den högt upp o inte nudda där det är på g... Hon ratar ju flaskan annars hade den nog varit skönare! Tur att hon går med på att dricka vatten ur den i alla fall

• juliaannaeva

O fy :( vi bor granne med Tyras farmor o farfar o dem har erbjött sig att ta Tyra lördag natt så jag o mannen får lite egen tid! O då ska jag passa på att sova kan jag säga! Han vill hitta på massor, jag vill gå ut och äta sen hem o sova ;)

• juliaannaeva

Okej jag fick varva Ipren och Alvedon för bättre effekt! Men ska åka o köpa sån där salva sen hon sov rätt bra ändå fast på mig så man är lite seg idag!

• juliaannaeva

Tyra somnar med 19 o sen äter hon mellan 04-07... Det är ända flask målet hon äter! Men nu tycker hon det är morgon 07 så kommer nog sluta ge flaskan 07 o gå upp o ge gröt ist.:)

• juliaannaeva

Inatt sover Tyra hos farmor o jag har legat som en utslagen säl i soffan sen kl 17 o mannen har gett mig allt, räksmörgås, vin godis chips så nu mår jag nästan illa ;) nu gör jag svanhoppet i säng o ser fram emot en natt utan uppvak! Men ack vad jag saknar min tös.. Men hon hade varit så redig så. O rolig är hon med hon ratar ju flaskan men nu är välling en stooooooor favorit! ;)

• juliaannaeva

Japp jag längtar så efter henne!! Vaknar ju självklart nu, Tyra brukar ju vakna vid denna tiden så man är väl van, men jag tänker minsann ligga kvar här med hörselpropparna i och inte röra nig förens kl 09

Svar på tråden Juli bebis 2012