Juli bebis 2012
Har fortfarande inte alls mycket graviditetssymptom så ibland undrar jag om jag verkligen är det
Visserligen har jag fått 5 positiva tester , men märker inte alls av det. Hm. Om man ändå hade fått gå på ett vul.
Har fortfarande inte alls mycket graviditetssymptom så ibland undrar jag om jag verkligen är det
Visserligen har jag fått 5 positiva tester , men märker inte alls av det. Hm. Om man ändå hade fått gå på ett vul.
Visserligen har jag fått 5 positiva tester , men märker inte alls av det. Hm. Om man ändå hade fått gå på ett vul. Har ju också en flicka som kommer vara 1 och ett halvt år när den lille kommer ![]()
Tvåbarnsmamman78: ett par jag känner fick siffrorna 1 på 100. Mamman var 30 år gammal och de hade försökt länge , flera år, att bli gravida. Iallafall, de valde att inte göra fvp och de fick en helt kärnfrisk liten flicka
Känner mig lite övergiven... Någon VUL erbjuder dom inte längre heller så vill man ha det får man boka privat och det kostar 1000,- Känns inte lägligt att bekosta det nu till jul