Engla80 skrev 2011-12-07 15:03:58 följande:
Jag har också en Angel Sound men på den står det att den inte går att använda förän v 12... Att innan dess är det mer eller mindre omöjligt att komma så att man hör hjärtljuden... hm... Men har ni andra lyckats så ska jag nog allt prova!!! Har dock lånat ut den så jag får inte hem den förän nästa helg och kommer då va i v 10 så kanske kanske
Min mage har också svullnat... Nu har jag lite extra "vaddering" på magen men många som känner mig säger att det börjar synas! Känns konstigt att det redan ska synas då jag inte alls tyckte det syntes förän efter v 20 sist

Men vad jag hört så blir man tydligen större fortare med andra, tredje osv barnet. Kanske ska beställa hem ett eller två par mamma byxor...
Jag lider så med er som mår så illa! Själv har jag också ett lite diffust bakom liggande illamående "bara". Mest när jag blir hungrig, när jag äter och precis efter jag ätit. Ändå så vill jag äta hela tiden...
Denna helgen ska vi bort både fredag, lördag och söndag... vet inte riktigt hur jag ska klara mig. Är ju sååååå trött... *suck* och sen nästa helg blir det jul bak på lördagen och sen ska vi ha kalas för vår lilla tjej som blir 3 år på söndagen

Kan inte fatta att hon redan är 3 år!! Va ju typ förra veckan jag skrev i en sån här tråd om att jag väntade henne...

Känner igen det där med att vilja äta hela tiden.
Har också ett molande illamående i bakgrunden men som trappas upp när jag blir hungrig, när jag äter och efteråt - precis som du skrev. Men ändå har jag alltid ett sug efter nått. Oooh kommer vandra upp många kilon om jag fortsätter i den här takten