FK har jag inget förtroende för alls. Våga inte hoppas på något, utan räkna med att kämpa, säger jag. Jag har slagits många ggr mot FK och de är inte lätta att ha att göra med. Denna gång vågar jag hoppas lite mera då mitt fall var lite prejudicerande i mitt område antar jag sist. För efter att jag efter mycket skrivelser och avstängning från arbetsgivare, tillslut fick beviljad HP (nu gravidpenning) så fick kollegor till mig, det bara så lätt. Så nåde FK om de bråkar med mig. Ska lämna in papprena snarast så det inte blir ett orosmoment. Har nämligen inget tungt arbete, utan farligt och svårt gravidjobb. Tänk er själva med höggravid mage, en elev som lägger i fel växel tex ettan i 40km/h...jag lovar, det händer och det e inte trevligt, inte ens ogravid. Eller i och ur bilen ofta, vända sig vid backningsövningar, faran att vistas ute i trafiken osv. Det gäller vara övertydlig i sitt brev man kan skriva med en utförlig beskrivning för idioter. Förlåt, men FKs handläggare jag fått har varit idioter.... RUL imorgon!!! Kuuuuuul! Är såååå trött och orkeslös nu. Dessutom hostar jag och har sprängande huvudvärk. Både man och barn har haft/har rester av influensan.... Så jag vill verkligen inte bli sämre nu. Borde egentligen sjukskriva mig, men en trafiklärare har många elever som blir besvikna...så, så länge jag inte kräks, så, bara att jobba!