• SaJo81

Juli bebis 2012

Tänkte dela med mig av ett litet tips till BB-väskan jag fick av en kompis (veteran) idag som jag inte haft en tanke på: Mjukt toapapper!!! man kan ju som bekant vara lite öm (milt sagt) efteråt pch sjukhusen har inte alltid mjukaste pappret istan (där mina grabbar är födda var det nåt närmre sandpapper nämligen) skrev det högst upp på packlistan till BB själv nu=)

• SaJo81

*suck* trött som faen här :( skulle gå och lägga mig vid tolvsnåret igår då jag plötsligt hör ljud som att någon slagit på duschen, nope det var ett rör som spruckit bakom duschkabinen! Sprutade vatten överallt oc badrummet blev direkt vattenfyllt :( mannen på jobbet och jag sprang runt som en yr höna innan jag fick stängt av vattnet i trappuppgången och ringt HSB jouren! Innan någo hade kommit och fixat detta var klockan 02.30, somnade väl runt tre sen vaknade grabbarna 6.30 :S skulle ändå upp sju då jag, min syster och en vän vart på Ullared hela dagen idag med! Jag är hyfsat mör just nu kan jag säga! Det blir tidigt i säng!

Imon ska vi på bröllop med! Mannen är marskalk och åker redan på morgonen, sen ska jag försöka fixa ordning eländet (gravidfettot) och två vilda treåringar för bröllop, plocka upp två pers som mannen lovat ska få skjuts upp av mig :P sen åka i en dryg timme för bröllopet! *huja* det kommer inte vara en piggare kvinna här imon om man säger så!

• SaJo81

Grattis Tundra=) vad underbart!
    Spännande En Liten snart är bebis här=)

froggyL skrev 2012-06-29 20:11:05 följande:
    Grattis till alla som fått bebisar och håller på :) Sajo, fy vad segt. Hoppas du får en rolig dag iaf imorgon, skickar lite styrka!
     tack tack=) kan behöva lite styrka....ska försöka färga mitt hår nu sen tror jaf fasiken jag går och lägger mig....
  • SaJo81

Är sjukt trött men kan inte somna om! Ensam hemma då barnen är hos mina föräldrar och Karln fick sova hos en kompis i natt. Vi var nämligen på bröllop igår och jag och mannen åkte inte hem samtidigt (han var marskalk och fick vara kvar hela festen ut) orkade längre än jag trodde ändå, klockan hann bli tolv innan jag åkte hem (sen 1,5h resväg på det) mina fötter såg ut som kassler när jag kom hem efter sandalerna jag haft på mig:P mycket läckert!

Men nu är allt över för denna gången och jag hoppas nu kunna få min man tillbaka så jag slipper vara ensamstående med två barn och höggravid!

• SaJo81

18 dagar kvar till BF :) rätt månad nu i alla fall! Våran "magiska" månad ju:)

• SaJo81
    Vicki123 skrev 2012-07-01 20:45:08 följande:
    Smulan71 och SaJo: 18 dagar här med!!! :D
    Vi har planerat kejsarsnitt på Östra den 18e.
    Vart ska ni föda?
    förhoppningsvis om det inte blir dunderakut så föder vi i Varberg....annars blir det Mölndal eller Östra för det e närmre =)
  • SaJo81

MissMurrig: jag har också bara hört gott om Varberg och eftersom vi bor i Kungsbacka så "tillhör" vi Varberg! Men våra grabbar är födda på Östra och sen låg dom även på neo på Mölndal och jag var jättenöjd med båda dom ställena med :)

• SaJo81

Jag är kvar här än med :/ BF 19:e och är redit trött på det! har hållt igång hela helgen och det har inte hjälpt ett dugg, har ingen molvärk, inga känningar, inga förvärkar ingenting...kommer la föda i augusti =(

• SaJo81

Grattis till alla nya bebisar!

Namn ska inte ens diskuteras i detta hem då vi är sjukt oöverens om flicknamn (Eller så hoppas vi på pojk bara)

Har en riktig skitdag om jag ska vara ärlig då jag tydligen (framgick inte innan) gift mig med en omogen mansgris som inte har någon som helst sympati eller förståelse! :( har väl berättat tidigare om alla veckors planering av en jävla svensexa för hans bästa vän då han inte vart kontaktbar knappt och jag känt mig ensamstående! Han har själv beklagat sig hela denna tiden o hur mycket tid det tagit och hur han saknar tid med mig och barnen hit och dit så jag trodde i min enfald att det skulle bli ändring nu när bröllopet är överstökat (i lördags) nej det första han gör (läs. När han vaknar söndagsmorgon) är åker ut och spelar paintball (en ny hobby jan lyckats skaffa sig sista tiden med, ) och han spelar inte i en eller två timmar neeeeej då! Han var borta från 10.30 till 17.30!!!!! Idag kom kommentaren "nu e jag ledig älskling så nu kan jag avlasta dig" vad händer? Han somnar på soffan kl 17 och när jag väcker honom och frågar om ledigheten jag skulle få säger han att han måste ta igen sig för han ska ORKA med ett dubbelpass på jobbet imon ( som han frivilligt och utan att fråga mig tagit på sig) sista jag sa nu innan jag la mig var: - kan du tänka dig att lämna barnen på dagis imon? Fick till svar: -jag behöver sova så länge som möjligt i och med att jag ska jobba dubbelt! (för att sova från 0.00-12.00 natten till idag var ju inget...)

känner mig sjukt jävla bitter just nu! Ber om ursäkt för detta sjukt negativa inlägg....men måste få skriva av mig!

Svar på tråden Juli bebis 2012