En liten skrev 2012-06-06 09:44:22 följande:
Men lilla du, har du nu så ont så borde du vila. Det är iof lättare sagt än gjort. Men skit i lådor och annat och vila om du har ont. Maken får ta det eller det får stå kvar till tiden efteråt. Jag har glömt bort om du kommer ha stora barn hemma på sommarlov också annars hittar du säkert lite tid när liten har kommit. Du måste ha ork sista tiden.
Det är inte hela världen om det är lite skräp kvar och allting är inte perfekt hemma. Liten i magen kommer inte minnas det sen i alla fall...

Vi har inte fått upp tavlorna och vi flyttade in och helrenoverade för ett år sedan.... Jag har tom vissa lister hemma som inte är målade.... Men det är ingen som har märkt något när jag påpekar det!

jo jag vet, vi har varit utan lister och tapeter i det rummet i 1,5år!!! så det var på tiden att få ordning där lite....nej jag hoppas väl att karln tar allt det tunga arbetet idag,han har en kompis som kommer hit idag och ordnar till våra uttag med (flyttat på några) han kanske kan hjälpa till med lite tyngre grejer!
behöver tyvärr tvätta också och vilken dag passar bättre än den som man e ledig på? imon ska jag ju jobba igen!
jaja, jag ska i alla fall alldeles strax fixa gröt till mina gossar sen får dom sova middag så jag kan vila på soffan en sväng=)