• SaJo81

Juli bebis 2012

Fick nog av all ryggvärk och "mutt"värk och gick hem från jobbet på lunchen....det e min sista jobbvecka så nu är jag väl hemma för "gott" (året ut i alla fall) är så sjukt trött så jag ska vila mig en sväng..

• SaJo81

"mutt"värken är typ ilningar från nämnda område och ner insidan låren! Känns jävligt obehagligt! Sen har jag ju problem med ischias med så jag kände att det fick räcka nu!

Intensivletar bil just nu också! Det e sista pusselbiten som ska på plats innan nr3 kan få titta ut! Inte helt lätt när man bestämt hur mycket den får kosta, hur långt det får ha gått och vilken modell man vill ha! Men vi har ju en månad på oss (exakt idag....)

• SaJo81

29 dagar kvar till BF =) vad spännande! 
    tycker det börjar bli lite väl tungt nu bara....
    Imon åker min man och hämtar våran nya bil =) känns så jäkla bra...(om det inte händer nåt oförutsett nu då) så på fredag när jag och grabbarna åker till landet kommer vi ha gott om plats i bilen *skönt* framförallt blir det la gött för gossarna som sen v70:n pajade fått knö in sina ben mellan stolen och sätet på en ford focus där det e så nära gränsen till för trångt det kan bli=) 

• SaJo81

¨Nu är kontantinsatsen betald på vår nya bil=) min man åker tåg imon 35mil för att hämta hem den....vad gör man inte när man väl hittar rätt bil?! åker land och rike runt :P
    Kommer bli dunder=)
    Så nu ska jag ta med mig mina grabbar ut och inhandla sparkskydd till bilen vilket vi varit dumma nog att inte ha i de andra bilarna.....ska vara lite mer rädd om denna då kanske.... 

• SaJo81

Min Karl är nog rätt alkoholfri på midsommar men det e rätt oväsentligt för jag och barnen är Inte hemma, vi åker till mina föräldrars sommarstuga över midsommar och Karln stannar hemma och jobbar!

Från midsommar dock är det sagt att han ska va helt alkoholfri (han har fått dispens den 30:e för hans bästa vän gifter sig, skulle det vara så att det sätter igång den dan så blir det taxi)

• SaJo81

Hera78: Grattis till tösen=) vad spännande att det börjar komma lite bebisar nu...

Idag välkomnar jag vecka 37 (36+0) fyra veckor kvar och jag har en stark känsla av att den lilla inte kommer titta ut fören en bra stund efter BF tyvärr =(
    Har precis gått på GP så litegrann vilar jag gärna innan lill*n kommer men inte til augusti tack!

Nu e karln påväg med tåg för att hämta hem våran nya bil, blev lite kris med tid helt plötsligt och så hittade vi en på nätet i Eskilstuna så det var bara att boka, betala handpenning och ta tåget...(35mil) i eftermiddag kommer han och bilen hem, jag är förväntansfull som ett barn på julafton =) ska bli härligt med ny  bil som vi dessutom får plats i gott och väl=) 

• SaJo81
    FruSandra skrev 2012-06-21 10:59:05 följande:
    Sajo81
    Spännande vad e de för bil? Ja är också Påväg till etuna idag igen.. Dock inte till förlossningen denna gång utan till makens jobb... Vi ska lämna bil o hämta hans bil...
    vi bor ju i göteborgsområdet så det blev änna en liten tur för honom, men det blev en Ford S-max 7-sits diesel =) precis den vi ville ha!
    AAEV skrev 2012-06-21 11:10:52 följande:
    Villervalla! Jag handlar mycket kläder där
     tänkte skriva detsamma=) Villervalla har underbara färger på sina kläder....
  • SaJo81
    AAEV skrev 2012-06-21 11:19:34 följande:
    ha, en sån bil har vi också kollat på

visst är den fin? perfekt storlek med, ser inte så mycket större ut än en vanligt kombi men mycket mer rymlig! sen vill vi hålla oss inom volvo/ford/renault eftersom vi fixar väldigt billiga delar och service och liknande då=)

är supernöjd=) längtar till i eftermiddag när jag ska få se den live...och ta första turen=) 
  • SaJo81

Vårt nya fina vrålåk=)
    Jag är såååå nöjd, fasen vad gott om plats det blir för oss i den!

• SaJo81
    Trolla75 skrev 2012-06-21 22:34:02 följande:
    Gôtt med en redig bil! Skrattande
    Ja verkligen! hyffsad skillnad från dom senaste månaderna när vi trängts ihop i en ford focus för v70n pajjat =(
Svar på tråden Juli bebis 2012