MissMurrig skrev 2012-07-05 20:04:44 följande:
God kväll damer. Ligger och snusar bebis på BB jag! Värkarna kom igång av sig själva runt 2. Då ville jag åka in för de blev ondare väldigt snabbt.
Vi kom in till förlossningen 03.30, och jag var öppen 4 cm när hon kollade runt 4-tiden. Jag bad om epidural och fick den kanske halv 5..? Men tyckte inte det hjälpte något, hon kollade runt 5, och jag var helt öppen, så därför hjälpte inte epiduralen. Hade bara lustgas men använde den på var 3e värk ungefär, tyckte man blev så yr av den.
Huvudet hade dock inte sjunkit ber så jag fick vara helt öppen i ett par timmar, tappade lite kontrollen tyckte jag, förra gången öppnade jag knappt munnen, nu skrek jag och bajsade ner mig, och hade panik. Men allt gick ju fort, Liam föddes kl 06.50 och,håll i er! Vägde 4510g och var 53,5 cm lång. Inte undra på att det gjorde ont!! Men han är världens finaste, och det kan jag säga utan att favorisera ett av mina barn, för de är identiska!
Tänkte stanna 2 dagar, men det är fullt så jag får dela rum, Marlene doesn't share...

så jag åker nog hem imorn em. Kass mat är det också!
Sajo, åk till Varberg! Östra o Mölndal är inga hittar nu när det är så knökat, o säkert ont om personal pga semestrar.
Grattis till pojken MissMurrig=) och jaaa, så länge det inte blir dunderakut att åka in så blir det Varberg.... (tror inte att det blir så akut med tanke på att BM säger att jag är som en förstagångsföderska )