Har också haft förändringar 2ggr. Ena gången tog de ett nytt prov och klippte en bit av tappen för att kolla vidare och det visade inget. Andra gången fick jag skrapa lite, sen har jag inte haft något mer på flera år.
Rutiner... Nä, vi har väl inte några egentligen fast Emil är 13 veckor idag. Ser ofta ut ungefär såhär: Vaknar runt 6-7 och äter, äter igen vid 9-10 och ca var 2-3:e timme efter det. Sover ibland flera timmar i sträck och ibland en liten power nap. Somnar för natten mellan 18-22 och vaknar en gång på natten. Fast det hela är väldigt olika. Har märkt att sömnen på dagen blir sämre ju mer saker jag gör på dagen. Är jag hemma kan han sova mest hela tiden. Vet från första barnet att när man tror att rutinerna satt sig förändras de för att barnet har en fas så det är bäst att inte försöka kartlägga något, haha.
Ingen mjölkstockning i sikte än så länge
Har nu ätit SPC flakes sedan den 4:e mjölkstockningen och tänkt ordentligt på taget. Han är fortfarande fruktansvärt ljudkänslig när jag ammar så jag måste säga åt 3,5-åringen att vara tyst och inte hoppa runt. Lättare sagt än gjort kan jag säga...
Idag har 3,5-åringen varit hemma från dagis. Lite för att han var genomförkyld när han vaknade och så att det inte ska bli värre eller smitta, men lite för att bli av med tjatet "jag vill inte gå till dagis, vill vara hemma med dig". Så idag försöker jag vara så tråkig som möjligt för att han ska tänka att det är roligare att gå dit. Han var rastlös redan vid 9-tiden kan jag säga