Juli bebis 2012
Woogie: kvalitén är faktiskt bättre än man tror på Ullared:) alla grejer vi köpt typ till pojkarna har hållt jätte bra:)
Woogie: kvalitén är faktiskt bättre än man tror på Ullared:) alla grejer vi köpt typ till pojkarna har hållt jätte bra:)
Nu har jag äntligen känt av bebis där inne.....några härliga puffar i soffan alldeles nyss :) v17 nu....förra graviditeten kände jag inget fören i v22..... Har en sån där underbar dag idag, min man jobbar natt... 18.30-06.30 så han har sovit hela dagen och nu åkt till jobbet medan jag passar på att försöka tvätta....det e ett himla meck när man har tvättstuga på gården och det är 15 minus ute och man ska släpa två 2,5åringar upp o ner hela tiden......än är vi inte färdiga heller.....*suck* Appropå cravings så funkar allt som är salt men helst oliver just nu...dessutom är allt med kolsyra BIG NO NO då min mage blir helknas av det.....
Vet inte om vi varit inne på det här innan men vad har ni tänkt för vagn till tillskottet? Jag är så förvirrad, vet vilka funktioner vi vill ha men vill inte alls betala 10.000 för nån sån vagn och har än inte hittat nnnbra på blocket!
VAR E BILDTRÅDEN??? Har helt missat att vi ar en :o
Hahaha....såg länken nu.....graviditeten har tagit mina hjärnceller!
Ser uT o bli många pojkar! :) själv är jag nu i v17+1 och vi har RUL om 8 dagar :) Min man vill inte alls kolla kön tyvärr medans jag verkligen vill....vi har ju tvillingpojkar hemma så jo jag hoppas ju lite på en flicka för här blir det definitivt inga fler barn sen!
Jag är övernojig denna graviditet...för det första så säger ju alla att man ska känna fosterrörelser mycket tidigare om man varit gravid innan vilket jag inte gör, dessutom var jag inte ett dugg orolig förra graviditeten och då gick vattnet och jag åkte in till östra redan v29 o v30 kom mina kottar! Det enda jag vet är att enligt UL i v10+3 så är det bara en denna gången:) Har RUL nästa torsdag så 6 dagar kvar!