Juli bebis 2012
I vår kommun kostar barnomsorgen lika mycket oavsett om man har 40 eller 15 h/veckan och man betalar 12månader om året även om det är stängt i juli! Sjukt dåligt men those are the rules!
I vår kommun kostar barnomsorgen lika mycket oavsett om man har 40 eller 15 h/veckan och man betalar 12månader om året även om det är stängt i juli! Sjukt dåligt men those are the rules!
Vi har en Tristan och en Anakin hemma så nästa bebbe får ju få ett relativt ovanligt namn som passar ihop med dem....vi har några förslag men är INTE överens om tjejnamnet....blir det en pojk blir det antagligen en Bastian i alla fall=)
Engla80 grattis till ett fint UL och till den förmodade pojken! Samma dag som jag nu då:) men jag har Rul på torsdag så jag kanske flyttas med man vet aldrig!
Vi har RUL på torsdag, går in i vecka 19 imorgon! Har fortfarande inte känt av bebis alls så tyvärr funderar man ju inte alltid så positivt:( hoppas allt ser bra ut i alla fall
Snoffsan08: jag vet inte hur min moderkaka ligger! Möjligt att den ligger i framvägg....skulle ju vara skönt om det är anledning...tror jag stressar ur mig för att alla säger att man känner allt mycket tidigare andra gången....
Bragdoll: nej jag har aldrig hört om det förut heller vart moderkakan ligger, jag märkte inte av grabbarna något fören v22 så det e ju klart att det kan va likadant denna gången:) det är nog så! Har nu tre dagar på mig att försöka få med mig Karln på att ta reda på kön, han vill inte alls trots att vi kollade med grabbarna!
går idag in i vecka 19 =) 18+0, känns gott.....två dagar kvar till RUL med!
Har fortfarande inte känt av bebis alls och har fortfarande inte fått igenom att kolla kön med karln, han vill inte alls=/ så nu har jag kikat på massa UL-bilder på nätet för att jämföra skillnaden på pojk- och flick-UL hahaha=)
Här funderar vi på att antingen köpa en ny Britax B-smart eller Tako Jumper.....eller en begagnad Bugaboo Cameleon! har ju bara tvillingvagn hemma så det funkar ju inte till lill*n.
Har ett h*lvete med det här med vagn, vill ha svängbara hjul, 4st hjul (inte 3), vändbar sittdel och stora hjul....men det finns typ inte alls....och dom som finns är DYRA! vill helst köpa nåt billigt...