Inlägg från: grahnkotten |Visa alla inlägg
  • grahnkotten

Juli bebis 2012

Jag fick tipset att späda ut smakisarna m bröstmjölk/ersättning eftersom dem är vana vid den smaken och för att göra konsistensen lite bättre! Jag har inte provat än, men kan ju vara värt att prova!

• grahnkotten

Heja heja! Hoppas att spiralen har vänt för er! :)

Vi lägger oss tillsammans i vår säng och Melvin somnar snabbt där! Lyfter sedan över honom i sin spjälsäng! Det funkar bra för oss! Jag tror att barn behöver mycket närhet och att det löser sig m tiden!

• grahnkotten

Skum, så var det för mig också idag ellabella! Han har bajsat blodigt m slem 3 ggr och det har ökat varje gång.. Han ammar bara så jag ringde in. Dem tyckte att jag skulle avvakta tills imorgon och isf åka in för att kolla upp det!

• grahnkotten

Jag förstod på min BVC ssk att barn han ha den temp och inte ha feber., över 38, skulle kolla tyckte hon.. Men fråga imon!

• grahnkotten

Vi har önskat oss en hoppgunga, pulka, gåstol, gåvagn,kläder och fina träleksaker fr brio! Pengar som sätts in på fonder blir det fr morföräldrarna!

• grahnkotten

Lovisblomman: Melvin somnar aldrig före 22. Och har aldrig gjort., sedan sover han oftast t 6-7 på morgonen! Så mig gör det inget! Då sover jag när han sover!

• grahnkotten

Säkerligen bara någon fas! De utvecklas ju helt otroligt mycket hela tiden, så det är ju inte så konstigt att även sömnen rubbas! Även om vi gärna hade sett att den höll sig :)

• grahnkotten

Jag helammar fortfarande. Han har fått smaka på gröt 2 ggr de senaste 2 veckorna. Men vill gärna amma så länge det går! :)

• grahnkotten

Vi är anmälda till babysim nu i januari och började fundera på badbyxor, någon med erfarenhet på det området? Badblöja el badbyxa? Vad är bäst?

• grahnkotten

Vad härligt med semestrar, vi funderar också på att åka framåt våren, innan han börja gå..! Men måste kolla över ekonomin lite, måste måla om huset i år! :(

Tror att det blir badbyxor, men hat man vanlig bölja under det då, eller håller det tätt? Känns som att bajs lätt rinner ut.. Det är inte direkt fast här..! :)

Svar på tråden Juli bebis 2012