Inlägg från: grahnkotten |Visa alla inlägg
  • grahnkotten

Juli bebis 2012

Sök en sjukgymnast så du får rätt guidning från början! När man inte hittar musklerna och när man har ändrat hållningen efter en graviditet så är det svårt att göra rätt! Man kan tyvärr ha kvar foglossningen ett bra tag efteråt o det är vanligt att det återkommer vis mens pga av hormonerna! Hoppas det blir bättre snart! :)

• grahnkotten

nopp, har inte fått någon info kring skatten men tror inte heller att jag får något, var sjukskriven.. Och sedan köpte vi hus, så har sålt lite fonder å så!

Idag var vi på 8 månaders kontroll: 10.1 kg å 70 cm lång! En bastant kille m andra ord! BVC ssk tyckte inte att vi skulle använda turkisk yoghurt utan att det räckte m vanlig 3 %, iom vikten.. Han hade svamp i rumpan och en sne fot! Så nu ska vi sjukgymnastika!

• grahnkotten

Melvin har också blåmärken i pannan, och kring huvudet! Han vill gärna förflytta sig sittandes men tappar balansen när han sträcker sig för långt fram..

• grahnkotten

Ellabella: det är likadant här hemma! Melvin som alltid har sovit super bra, har sedan 2 veckor tillbaka sovit som en kratta.. OrkAr inte räkna hur många gånger/natt jag är uppe.. Men iaf varje halvtimme.. Och sedan är det morgon enligt Melvin senast kl 06.. Hoppas att det är tänderna som spökar och att dem snart kommer så han får ro igen, måste vara jobbigt för honom också!

• grahnkotten

Jag har inte heller fått tillbaka mensen, känns hela tiden som att den är på G men inget kommer. Jag ammar 1 gång/ dygn fortfarande.. Men det borde inte spela någon roll. För min del tror jag att den kan dröja ett tag till. Det tog 1,5 år innan mensen kom till ska efter det att jag slutade m p-piller/p-ring.

• grahnkotten

Skuttare: jag har ammat 1-2 ggr/dag sedan ca 2 månader tillbaka. Slutade helt nu i helgen..hade tänkt att amma betydligt längre men melvin var inte intresserad av brösten när han fick smak av riktig mat! Men nu känns det helt ok, men lite jobbigt att gå upp och värma välling vid 05...zzz..

• grahnkotten

Milifjor: tack för det tipset! Vi hat sovrummet på andra våning dessutom så det hade varit skönt att springa ner verkar gång. :)

• grahnkotten

Längtar efter träning! Men här är det rehab efter fall i trappa.. Hoppas snart få klartecken att får börja lite smått!

Melvin var 8 mån den 29 mars å inga tänder är i sikte.. Inte mer än att han biter och gnuggar i munnen hela tiden och dreglar som aldrig förr!

Mannen är iväg på golfhelg så vi är själva! Visst är det typiskt att barnen just dessa nätter ska sova som krattor?!?! När man inte har någon avlastning..
    Förtillfället är Melvin frustrerad känns det som, han är arg och skriker mycket..känns som att han blir arg för att han inte kommer någonstans! Han sitter där han sitter! Så jag hoppas nästan att han lär sig snart...

• grahnkotten

Har ni börjat ge era bebisar ägg än? Funderar på det, smidigt mellanmål tycker jag! Bara koka ett ägg å ha i väskan..!

Svar på tråden Juli bebis 2012